  • 1. Data: 2009-01-26 08:58:29
    Temat: Gruzja 2008 - film tym razem
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Cześć,
    Buzar wystawieniem swojej relacji zmobilizował mnie w końcu do
    zmontowania filmu z wyjazdu.
    Film leży na YT:

    http://pl.youtube.com/view_play_list?p=C098FE639A26F
    09E

    Może ktoś z was da radę obejrzeć wszystko w jakiś wieczór lub w
    robocie :)

    Filmy są dostępne także w wysokiej rozdzielczości, więc jak ktoś ma w
    miarę szybkie łącze, to może sobie nakliknąć "oglądaj w wysokiej
    rozdzielczości".

    Jarecki

  • 2. Data: 2009-01-26 09:19:05
    Temat: Re: Gruzja 2008 - film tym razem
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jarecki pisze:
    > Cześć,
    > Buzar wystawieniem swojej relacji zmobilizował mnie w końcu do
> [...]
    A na jakiegos torrenta czy inne ftp, rapidshare czy chomika by sie nie dalo?
    Uprzejmie sie uprasza:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-01-26 09:25:35
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 10:19, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    F09E

    > A na jakiegos torrenta czy inne ftp, rapidshare czy chomika by sie nie dalo?

    Się zobaczy wieczorem :)

    Jarecki

  • 4. Data: 2009-01-26 09:41:35
    Od: p...@g...com

    On 26 Sty, 09:58, Jarecki <j...@g...com> wrote:
    > Cześć,
    > Buzar wystawieniem swojej relacji zmobilizował mnie w końcu do
    > zmontowania filmu z wyjazdu.

    Wlasnie zaczynam ogladac, jednak uslyszalem pania Ewe z ivona.pl to
    mnie zamurowalo. Nie wiem jak inni ale ja tej elektronicznej kobiety
    nie jestem w stanie sluchac ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 5. Data: 2009-01-26 09:54:24
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 10:41, p...@g...com wrote:

    > Wlasnie zaczynam ogladac, jednak uslyszalem pania Ewe z ivona.pl to
    > mnie zamurowalo. Nie wiem jak inni ale ja tej elektronicznej kobiety
    > nie jestem w stanie sluchac ;)

    Zapewniam Cię, że na pewno wyszło lepiej, niż jakby komentarze miały
    by być nagrywane moim głosem :)

    Jarecki

  • 6. Data: 2009-01-26 14:43:05
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jarecki napisał(a):
    > Cześć,
    > Buzar wystawieniem swojej relacji zmobilizował mnie w końcu do
> [...]

    Film?
    Ja tam widze filmy!

    > Może ktoś z was da radę obejrzeć wszystko w jakiś wieczór lub w
    > robocie :)

    No wlasnie, korzystajac z chwilowego dostepu do przyzwoitego transferu w
    robocie, postanowilem obejrzec. Zaczalem od pierwszego i...
    zrezygnowalem po polowie - nie pomoglo nawet wylaczenie dzwieku. Podroba
    Krystyny Czubowny skutecznie mnie zniechecila ;)
    A szkoda, bo sceny z zycia wziete (strzelony kapec i inne takie) dawaly
    nadzieje, na kawalek fajnej relacji.

    > Filmy są dostępne także w wysokiej rozdzielczości, więc jak ktoś ma w
    > miarę szybkie łącze, to może sobie nakliknąć "oglądaj w wysokiej
    > rozdzielczości".

    A nie daloby sie zmontowac w ciut krotszej wersji i z jakims
    przyjemniejszym tlem dzwiekowym? ;)
    Obecna forma jest niestrawna jak podeszwa z opony zajechanego Stara ;)

  • 7. Data: 2009-01-26 15:14:33
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 15:43, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

> [...]
    > zrezygnowalem po polowie - nie pomoglo nawet wylaczenie dzwieku. Podroba
    > Krystyny Czubowny skutecznie mnie zniechecila ;)

    Nie stać mnie na oryginalną Czubównęm więc jest syntezator.
    Co do krótszej relacji - można sobie przewinąć :)
    Przyjemniejsze tło - wycisz YT i zapuść sobie dowolną muzykę.
    Jak widać dla chcącego nic trudnego :)

    Jarecki

  • 8. Data: 2009-01-26 16:01:01
    Od: AlF <s...@g...com>

    zbigi wrote:

    > A nie daloby sie zmontowac w ciut krotszej wersji i z jakims
    > przyjemniejszym tlem dzwiekowym? ;)
    > Obecna forma jest niestrawna jak podeszwa z opony zajechanego Stara ;)

    swietny pomysl. tez mysle ze przydal kilkuminutowy trailer z jakas
    muzyka w tle.

  • 9. Data: 2009-01-26 18:00:36
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jarecki napisał(a):
    26F09E

    > Nie stać mnie na oryginalną Czubównęm więc jest syntezator.

    Czyli poszedles na latwizne :P
    BTW nie mialem pojecia, ze jest dostepne cos takiego - jak sobie
    przypomne swoj "dubbing" do filmu z pracy dyplomowej, to... Eh... ;)

    > Co do krótszej relacji - można sobie przewinąć :)
    > Przyjemniejsze tło - wycisz YT i zapuść sobie dowolną muzykę.
    > Jak widać dla chcącego nic trudnego :)

    No ale przeciez jakies informacje w tym tekscie mowionym sie pojawiaja?
    Wiec szkoda ich tracic.
    Nie chcialbym zebys(cie) traktowal(i) moja khem, khem krytyke jako
    marudzenie malkonteta ale bede sie upieral - stylistyka wideoklipu jest
    mi obca, niemniej preferuje zwiezle relacje - zarowno filmowe, jak i
    fotograficzne i tekstowe. No wiesz... Zeby bylo samo geste ;)
    Wszystkiego i tak nie da sie pokazac/opowiedziec za jednym zamachem...

  • 10. Data: 2009-01-26 21:09:12
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    On 26 Sty, 09:58, Jarecki <j...@g...com> wrote:

    > Może ktoś z was da radę obejrzeć wszystko w jakiś wieczór lub w
    > robocie :)

    Bandziorno!
    obejrzałem pięć odcinków i jestem pod wrażeniem. Podoba mi się i sam
    sposób przedstawienia wyjazdu jak i sama wyprawa. Zazdroszcze Ci tego
    co zobaczyłeś i przeżyłeś. Pozdrawiam.

    __
    bandit 600s