  • Data: 2012-05-05 11:59:11
    Temat: Re: Grupa szmelcwagena
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-04 22:45, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Ciekawsze jednak np. E34, E32 których nadal jest sporo, niektórych w
    > całkiem niezłym stanie (niektóre, mające już 23-25lat)

    > Znajomy gdzieś wynalazł pięknie utrzymaną E32 właśnie. Myślę, że stanem
    > mogłaby konkurować z 5-7mio letnimi samochodami.

    Niezły stan jest w środku bo jak sie produkuje samochód za dzisiejsze
    160 tys a nie za 50 tys to można tam zastosować 2-3 razy lepsze
    materiały wykończeniowe. Jednak jak wskazuje praktyka silniki BMW nie
    pokonują 2-3 razy większych przebiegów niż np w corolli za 50 tys zł.
    Powłoka antykorozyjna też nie jest na 20-30 lat. W związku z tym nie
    wierze że samochód z pierwszych lat 90tych mający minimum 300tys km
    będzie w lepszym stanie niż 5 letni z przebiegiem 100tys km. To po
    prostu fizycznie nie możliwe. Wyjątek może stanowić jakiś kolekcjonerski
    egzemplarz który nic nie jeździł ale był świetnie serwisowany. JEDNAK
    nawet wtedy technika z lat 90tych a dziś to dwie dekady rozwoju
    samochodów, choćby bezpieczeństwo, zużycie paliwa itd. Do tego dochodzi
    serwisowanie auta 20 letniego gdzie rozlecieć sie może dosłownie
    wszystko w każdej chwili łącznie z gumą czy zupełnie nie psującymi się w
    5 letnim aucie rzeczami.

    Rafał