-
1. Data: 2012-05-02 01:59:35
Temat: Grupa szmelcwagena
Od: anacron <a...@a...pl>
Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
-
2. Data: 2012-05-02 03:45:29
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: marcin <l...@k...cwo>
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
tak byc nie moze.
wal do komendanta, niech sie tym zajmie.
-
3. Data: 2012-05-02 07:30:01
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 02-05-2012 03:45, marcin pisze:
> tak byc nie moze.
> wal do komendanta, niech sie tym zajmie.
Komendanta Metylińskiego?? :)
--
Pozdr.
-
4. Data: 2012-05-02 08:13:01
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: tryton <d...@o...pl>
W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
no to ładnie zarzynasz samochody
-
5. Data: 2012-05-02 08:15:15
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-02 08:13, tryton pisze:
> W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
>> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
>> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
>> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
>> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
>> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
>> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
>> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
>> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
>
> no to ładnie zarzynasz samochody
Oj tam, od razu ja. Jak niby zarznąłem np. klimę? :)
-
6. Data: 2012-05-02 08:16:10
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-02 03:45, marcin pisze:
> W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
>> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
>> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
>> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
>> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
>> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
>> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
>> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
>> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
>
> tak byc nie moze.
> wal do komendanta, niech sie tym zajmie.
A co ma jakiś komendant do jakości tych samochodów?
-
7. Data: 2012-05-02 08:44:46
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:jnptgj$i9n$2@mx1.internetia.pl...
> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
Stary, a czego Ty sie spodziewales? Przeciez to najwieksze szmelce jakie
jeżdzą po drogach.
Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne prawdziwe
marki są tańsze ;)
Pozdrawiam - Darek.
-
8. Data: 2012-05-02 08:56:20
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze:
> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> news:jnptgj$i9n$2@mx1.internetia.pl...
>> Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
>> uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
>> się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
>> piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
>> Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
>> co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
>> wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
>> za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.
>
> Stary, a czego Ty sie spodziewales? Przeciez to najwieksze szmelce jakie
> jeżdzą po drogach.
> Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne
> prawdziwe marki są tańsze ;)
Ale te Octavie to chwalą sobie raczej. Audio jakieś średnie,
przynajmniej na głośnikach oszczędzali. W środku chamskie plastiki jak w
Ładzie, ale nawet ładnie to wygląda, tylko, że w dotyku niemiłe. Jednak
spodziewałem się większej trwałości. We firmie mamy Aurisy i Ceed'y jako
flotę i te mają też co chwile innego kierowcę, niektóre już po 200 kkm
wykręcone i jakoś to jeździ i się nie psuje. A i nie ma popielniczki, co
mnie rozbawiło niesamowicie. Po 300km bolą trochę plecy zarówno w pasku
jak i octavi. Wszędzie niby te same TDI, ale osobiście miałem wrażenie,
że w pasku jakoś kulturalniej te TDI pracuje, ale to może tylko moje
złudzenie.
-
9. Data: 2012-05-02 09:11:46
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron
> A i nie ma popielniczki, co
> mnie rozbawiło niesamowicie.
Trzeba sobie dokupić, i z tego co wiem mało to nie kosztuje.
Dlatego widocznie tyle petów za okno leci.
--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl
-
10. Data: 2012-05-02 09:13:56
Temat: Re: Grupa szmelcwagena
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron
> Po 300km bolą trochę plecy zarówno w pasku
> jak i octavi. Wszędzie niby te same TDI, ale osobiście miałem wrażenie,
> że w pasku jakoś kulturalniej te TDI pracuje, ale to może tylko moje
> złudzenie.
Aha, no i nie porwónuj Octavii do Passata. Odpowiednikiem Skody do VW
Passata jest Superb. Octavia to VW Golf. Stąd zapewne Twoje wrażenie jest
dobre, Passat jest z pewnością lepiej wyciszony.
--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl