  • Data: 2009-07-21 19:10:53
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Przecież ja tą durną kwotę z księżyca wymyśliłem dla jaj.

    To ją pomnóż, podziel albo wyciągnij sobie z niej pierwiastek wedle
    swojego gustu, a potem odpowiedz na zadane pytanie.
    Pytanie pomocnicze brzmi jeszcze jak ta kwota musi się zmienić abyś Ty
    zmienił swoje zdanie. Możesz odpowiedzieć konkretnie?

    > W biznes? Naprawdę ktoś myśli, że z tego jest biznes? Czy tu naprawdę
    > nikt nie zdaje sobie sprawy, że nauka fotografii w Polsce to kupa pracy
    > i wiecznie spóźniające się żałosne przelewy?

    A czy ktoś twierdził, że to dochodowy biznes pełen kokosów?

    > Pierwszym krokiem w kierunku ''biznes'' jest wycofanie się z fotografii,
    > a już na pewno z jej uczenia.

    Nie uważam, żeby panowie chcieli się dorobić za wszelką cenę. Tak łatwo
    nie jest. Wierzę, że intencje są dobre, ale szczegółów brak. Istotnych
    szczegółów.

    d.