    From: "Marek Augustyński" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Date: Mon, 20 Jul 2009 17:57:16 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Co to jakaś grupa trzymająca władzę się rodzi ;).

    :) weź!

    > Walnąłeś z grubej rury a później taki kubeł zimnej wody w postaci linków ;).

    No widzisz, przynajmniej połowicznie mi się udało:) Myślę że trochę mylisz
    pojęcia. Dla mnie każdy kto jest zainteresowany powinien odpowiedzieć sobie na
    pytanie czego oczekuje. Fotografie moje lub Marka, niezależnie czy podobają
    się czy nie, mają tu niewielkie znaczenie. Idąc na Akademię w Poznaniu z
    prwdopodobieństwem graniczącm z pewnością nie pójdziesz na Łódzką Filmówkę. I
    na odwrót. To dwa różne światy. A idąc np do Opavy zrobisz to pewnie bo taki
    jest trend. Takie decyzje są względne. Ja również chce spotkać szczególne
    osoby.. na tym mi zależy.

    Oczywiście możesz obstawać, że zdjęcia z naszych stron są do niczego i Ty
    wobec tego wyrażasz dezaprobatę. Mnie to cieszy, na prawdę. Wolę żebyś wyraził
    opinię niż szukał środka.

    Pozdrawiam
    Marek