eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
  • Data: 2011-12-06 22:17:43
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-06 22:57, Gil pisze:
    > Artyści niespełnieni narzekają na kryzys odbiorców - to jest najbardziej
    > śmieszne. Może nie ma kryzysu odbioru a tylko kryzys artystów co umieszczają
    > tysiące zdjęć na facebooku i innych portalach.
    > Kryzys odbiorców polega na tym że mają wszystko w dupie i bardzo dobrze.
    > Sami są twórcami i porównują się do tych co zostali okrzyknięci artystami.
    > Wolność co była nam dana na 20 lat zostanie drastycznie ograniczona - do
    > głupich gadek jak ta. Oto co chciałem powiedzieć. Odbije się to nawet na sztuce.

    Wiesz, kto wygra? Ten, co ma wszystko w dupie i pójdzie jutro do lasu.
    Każdego dnia, późnym wieczorem, robię ''rachunek sumienia dnia''. Polega
    on na odpowiedzeniu sobie na jedno pytanie: czy w tym dniu wykiwałem
    system, czy system wykiwał mnie. I jeśli następnego dnia nie będę
    niczego pamiętać z dnia poprzedniego, oznaczać to będzie właśnie, że
    system mnie wykiwał.

    Podobnie jak po użalaniu się nad swoją przyszłą emeryturą, kryzysem,
    brakiem odbiorców, postmodernizmem, zamknięciem linii ulubionych dżemów
    w markecie czy wzrostem i upadkiem tej czy owej partii. Szkoda siły na
    te żale, naprawdę.

    --
    pozdrawia Adam
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/