    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Grupa Elektronika na FB
    Date: Thu, 31 Dec 2015 15:28:50 +0100

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:n63a4q$93h$1$gof@news.chmurka.net...

    > To, co wielu strażnikom miejskim. Iluzja władzy.

    Tylko potem zdziwko, gry konfrontuje się z rzeczywistością. Pół biedy, gdy
    taki osobnik trafi na kogoś raczej spokojnego, który może np. powiedzieć
    "wiesz, mógłbym ci wpierdolić, ze rodzina by cię nie poznała, ale jestem
    człowiekiem, więc idź w (s)pokoju i nie rób tego więcej". Ja się
    zastanawiam, czy teraz tego właśnie nie przerabiam... wczoraj się
    dowiedziałem, ze zagiunął mój bliski znajomy, którego znałem prawie ćwierć
    wieku. On był trochę taki wyrywny w niektórych sytuacjach, więc nie wiem,
    czy się komuś nie naraził, a zaginął akurat w srodku Euro2012, w dzień, w
    który nie było rozgrywek. Link w stopce, ktokolwiek widział, ktokolwiek
    wie...

    > Jak nie umie, to może pora coś z tym zrobić... żyjemy w wieku informacji

    Ano właśnie. Niejeden raz już robiono podpuchy z ukrytą kamerą, aby wykazać,
    że "władza" w ogóle termin "szekspir" uważa np. za odmianę trawy na
    trawniku, czy próbuje domysłów, ze to może jakaś nowa używka...?

    > i globalizacji, bez angielskiego dziś jest bardzo, bardzo trudno. To jest
    > w dzisiejszym świecie standard...

    Nie inaczej. Jeden z naszych wspólnych znajomych, nie ten zaginiony, ratował
    kiedyś cudzoziemca, którego nie umiała, z powodu bariery językowej,
    obsłużyć, OIDP na DwC, kasjerka w kasie MIĘDZYNARODOWEJ...

    BTW. Bonusik - mysleli, że policaj też niekumaty w Szekspira...: (choć to
    akurat w Rosji, ale w .pl tez coraz częściej kumają)
    https://www.youtube.com/watch?v=b0ko1Qhxk0s

    --
    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
    http://www.old.zaginieni.pl/baza-danych-osob-zaginio