eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi SimplicityRe: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
  • Data: 2017-03-17 19:13:41
    Temat: Re: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    .net...
    Dnia Fri, 17 Mar 2017 17:01:15 +0100, J.F. napisał(a):
    >A kiedyś było? To jest to, co akurat z Chin przypłynie.

    O ile pamietam to z Toshiba wspolpracowali.

    >Uwierz, że prędkości kart pamięci potrafią bardzo mocno się różnić.
    >http://www.komputerswiat.pl/centrum-wiedzy-konsumen
    ta/multimedia/wszystko-o-kartach-pamieci/objasniamy-
    oznaczenia-na-kartach-pamieci.aspx

    Ale ja w kontekscie "duzo malych plikow".
    Duzo plikow owszem, moze sprawiac dodatkowy klopot, bo to trzeba do
    katalogu najpierw siegnac, aby go znalezc to do FAT, wczesniej do
    wyzszego katalogu ... chyba, ze potrzebne dane siedza juz w cache.
    A przeskakiwanie do innych sektorow na karcie raczej nie sprawia
    klopotu.

    No chyba, ze sie OS uparl zapisywac date ostatniego odczytu z pliku
    ... o, to moze byc trudne.

    Gdzies tam jeszcze przewijal sie watek kontrolera na karcie i
    kasowania danych - ze niby dlugo uzywany system plikow spowalnia ...
    ale osobiscie chyba nie doswiadczylem.

    J.