eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi SimplicityRe: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
  • Data: 2017-03-17 22:34:33
    Temat: Re: Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Mar 2017 14:19:51 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Może, ale niekoniecznie.
    [...]
    >Przy kupnie nowej sprawdź czasy dostępu (a raczej: czasy czytania małych
    >plików).
    Na kartach/opakowaniach nie widzę rozróżnienia czasów dostępu do
    małych/dużych plików. Zaryzykowałem i przeszedłem na Class10 (U1) -
    zakupiłem Sandisk 32GB.

    Przeprowadziłem ponownie wszystko zgodnie z instrukcją.

    Zostawiam dla innych zainteresowanych info że w kroku 4 napotkałem na
    timeout "Thread Binder_D gave up waiting for partitionPrivate after
    180000ms".

    Rozwiązanie: ponownie podłączyć kabel USB i zmienić typ połączenia w
    telefonie z MTP na PTP. Tym razem timeout nie wystąpił i wszystko
    poszło zgodnie z instrukcją (tak samo jak wczoraj zmieniłem polecenie
    na "adb shell sm partition disk:179,128 private").

    Przeniosłem na kartę SD to co wczoraj sprawiało problem: FB,
    Messenger, Yanosik, JakDojade i jeszcze kilka innych. Wszystkie
    śmigają szybko i bez problemu.

    Bardzo dziękuję za podpowiedzi i nawiązując do tematu wątku
    potwierdzam że również u mnie LG K8 LTE z CitiBanku pozwala instalować
    aplikacje na SD :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?