  • Data: 2016-05-10 12:11:25
    Temat: Re: Grafika na PCI
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-09 o 19:27, Trybun pisze:

    > Pomysł tych przenosin jest mój autorski. Znajomy zasugerował tylko
    > montaż dysku SSD. Od innego znajomego usłyszałem że magistrala PCIe
    > x16 nie ma żadnych ograniczeń,a więc wnioski nasuwają się same, to
    > właśnie tam chyba jest najkorzystniej zainstalować SSD aby wyciągnąć
    > maximum możliwości.

    Oczywiście, że PCIe ma ograniczenia. Tak jak wszystko.
    A konkretnie w najnowszej wersji 30GB/s.

    Przeciętny dysk SSD ma szybkość maksymalną przy dobrych wiatrach 0,5GB/s.
    Wypasiony dysk SSD na PCIe ma 5GB/s.

    Jak chcesz kupić taki dysk to proszę:
    http://www.amazon.com/Intel-P3608-Internal-Solid-SSD
    PECME040T401/dp/B015VWOGRE