  • 1. Data: 2010-06-19 08:01:54
    Temat: Grafika - która
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Pomóżcie dobrać grafikę do prostego domowego peceta, bez jakichś
    fajerwerków. Gry - raczej nie najnowsze tytuły. Procesor to E7400, 2 x
    2.8 GHz. Płyta główna ma PCI-E ograniczone do x4 ( pewnie w przyszłości
    wymienię PG ). Z tego co już grupa podpowiedziała, ograniczenie PCI-E
    nie jest jakąś tragiczną sprawą.

    Moje typy:

    GeForce 8600 GT, unikać pasywnych, ale chyba da się chłodzenie poprawić
    nadmuchem;
    GeForce 9600 GT, ale te znowu mają opinię głośnych jak odkurzacz.

    Wyżej = chyba za drogo jak na prosty pecet do domu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-06-19 08:11:26
    Temat: Re: Grafika - która
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 10:01:54 +0200, PeJot napisał(a):

> [...]
    > GeForce 9600 GT, ale te znowu mają opinię głośnych jak odkurzacz.
    >
    > Wyżej = chyba za drogo jak na prosty pecet do domu.

    Radeon 4670 albo 5650?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 3. Data: 2010-06-19 09:20:16
    Od: Admin Domen <A...@o...pl>

    W dniu 2010-06-19 10:01, PeJot pisze:
> [...]
    > GeForce 9600 GT, ale te znowu mają opinię głośnych jak odkurzacz.
    >
    > Wyżej = chyba za drogo jak na prosty pecet do domu.

    Ja bym wybierał najnowsze radeony
    Zobacz ile taki 9600GT "żre" prądu. :-(
    pablo

    --
    Darmowe programy <http://www.softy.pl>
    Prasa codzienna <http://www.prasa-codziena.pl>

  • 4. Data: 2010-06-19 10:04:06
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    Poszukałbym najtańszej z poniższych: 9600GSO (wersja 96 shaderów),
    9600GT, 4670, 5650, 5670. Jeśli będzie głośno, to chamsko podpiąć
    wentylator do wtyczki molex na 5V i gotowe.

  • 5. Data: 2010-06-19 10:07:32
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Admin Domen pisze:

    > Ja bym wybierał najnowsze radeony

    Na Radkach nie znam się w ogóle.

    > Zobacz ile taki 9600GT "żre" prądu. :-(

    Nie problem, zasilacz pociągnie. Bardziej obawiam się o hałaśliwe
    chłodzenie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2010-06-19 11:06:23
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    M1SLQ pisze:
    > Poszukałbym najtańszej z poniższych: 9600GSO (wersja 96 shaderów),
    > 9600GT, 4670, 5650, 5670. Jeśli będzie głośno, to chamsko podpiąć
    > wentylator do wtyczki molex na 5V i gotowe.

    W ten sposób chyba ugotuję chipset.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2010-06-19 11:33:50
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Nie problem, zasilacz pociągnie. Bardziej obawiam się o hałaśliwe
    > chłodzenie.

    Duzo pradu - duzo ciepla - halasliwe chlodzenie. Szukaj wsrod nowych
    Radeonow.

  • 8. Data: 2010-06-19 12:32:30
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > W ten sposób chyba ugotuję chipset.

    ?

    a czemu? Jeśli buda w jakiś poprawny sposób jest wentylowana, to
    wystarczy. U siebie tak zrobiłem z podkręconym 9600 GSO (wersja z
    Glaciatorem) a na innym komputerze z 4670 od Asusa.

  • 9. Data: 2010-06-19 13:11:29
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Na Radkach nie znam się w ogóle.

    > Nie problem, zasilacz pociągnie. Bardziej obawiam się o hałaśliwe
    > chłodzenie.

    A ekologia? :[
    Warto też czasem o tym pomyśleć. Jeszcze przy takiej karcie graficznej to
    różnice są małe, szczególnie przy pracy bez użycia 3D.
    Ale trzeba kaganek oświaty wśród ludzi, którzy wciąż robią po 10h dziennie
    na monitorach CRT, bo ich "nie stać" na wymianę. Oszczędność energii
    miesięcznie = 18kWh; rocznie 216kWh, czyli jakieś 100 zeta. A najtańszy LCD
    Philips to 300zł.

  • 10. Data: 2010-06-19 13:15:56
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Poszukałbym najtańszej z poniższych: 9600GSO (wersja 96 shaderów), 9600GT,
    > 4670, 5650, 5670. Jeśli będzie głośno, to chamsko podpiąć wentylator do
    > wtyczki molex na 5V i gotowe.

    Też miałem zaproponować 9600GSO. Ja mam wersję TOP Asusa (fabrycznie
    podkręcony). Przy normalnej pracy, filmach itp. jest cichy. Gdy zapuszczę
    jakąś grę w 3D, to owszem, słychać szum, ale jest OK.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl