  • 21. Data: 2010-06-19 19:06:24
    Temat: Re: Grafika - która
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jak się nie gra, to wystarczy grafika zintegrowana.

    Brak na pokładzie. Pod ręką była stara jak węgiel GF 4200 na AGP.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2010-06-19 19:07:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:06:24 +0200, PeJot napisał(a):

    > Brak na pokładzie. Pod ręką była stara jak węgiel GF 4200 na AGP.

    No to wracam do propozycji Radeona 4650. Do dostania za ok. 200zł, nowy.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 23. Data: 2010-06-19 19:13:37
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > A zainstalowałeś razem ze sterownikami Asus SmartDoctor?

    Tak, cały czas szło na 100% a opcji ręcznego sterowania wentylem nie
    dało się wybrać. Zdziwiłem się troszkę bo wcześniej zetknąłem się z
    pozytywnymi głosami nt kultury pracy Glaciatora, ale rozwiązałem problem
    sprzętowo i do dziś działa ba 5V.

  • 24. Data: 2010-06-19 20:13:30
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > No to wracam do propozycji Radeona 4650. Do dostania za ok. 200zł, nowy.

    Faktycznie, ciepła generuje 1/2 tego co GF9600.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 25. Data: 2010-06-22 23:57:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale trzeba kaganek oświaty wśród ludzi, którzy wciąż robią po 10h dziennie
    > na monitorach CRT, bo ich "nie stać" na wymianę. Oszczędność energii
    > miesięcznie = 18kWh; rocznie 216kWh, czyli jakieś 100 zeta. A najtańszy
    > LCD Philips to 300zł.

    moj 22" ips przy maksymalnej jasnosci
    bierze prawie tyle samo co crt 21";
    co ciekawe 23" pva bierze ok polowe tego ips'a -
    - tn'y pewnie biora podobnie lub troche wiecej;

    co do crt, to pobor pradu czesto zalezal od klasy sprzetu:
    czesto te lepsze, o ostrzejszym obrazie
    braly wiecej pradu od tych 'gorszych';

    eh, zeby w monitorach byl taki sam postep jak w procesorach...

  • 26. Data: 2010-07-21 21:44:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 01:57:41 +0200, Q napisał(a):

    > moj 22" ips przy maksymalnej jasnosci
    > bierze prawie tyle samo co crt 21";
    > co ciekawe 23" pva bierze ok polowe tego ips'a -
    > - tn'y pewnie biora podobnie lub troche wiecej;

    Hmm.. Moje 24" na S-PVA biorą (przy maksymalnej jasności) do 95 W. Typowo (a
    jasność mam mocno w dół zjechaną) około 40 W. Mówisz, że 22-24" bańka
    brałaby tyle samo?

    > co do crt, to pobor pradu czesto zalezal od klasy sprzetu:
    > czesto te lepsze, o ostrzejszym obrazie
    > braly wiecej pradu od tych 'gorszych';
    >
    > eh, zeby w monitorach byl taki sam postep jak w procesorach...

    Jest. Ale dobrej klasy monitor dalej nie jest w cenie 300 czy 400 złotych i
    w tej klasie cenowej nie będzie.

    [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ]
    [ disable it. (Max Payne) ]