    From: "Vituniu" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Grafika do PCI-E x 4
    Date: Fri, 23 Apr 2010 15:04:09 +0200

    > Wygląda to jak normalny slot x16.

    Czyli zaden problem ;)

    1915-9.html

    > O, to ciekawe - myślałem że będzie gorzej, a tu między x 4 a x 16
    > różnica nieduża, pomijając może MS Flight Simulator.

    No nie calkiem az tak dobrze, poniewaz artykul ten jest o PCI-E 2.0
    a ty zapewne masz 1.x. Jesli pamiec mnie nie myli - 2.0 x4 ma
    przepustowosc taka jak 1.0 x8.

    Niemniej widac z tych wynikow rowniez, ze spadek predkosci zaczyna
    sie przy dosc duzych rozdzielczosciach (patrz kolejne wyniki dla Crysis),
    wiec idac tu na maly kompromis nadal da sie sie pograc.

    pozdrawiam,
    Vituniu.