  • 21. Data: 2013-01-24 20:58:41
    Temat: Re: Grafika Quadro fx380
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 20:51, h.w.d.p. pisze:
    > wzrok pogorszyl mi sie dokladnie rok po zakupie laptopa, kiedy to
    > praktycznie przestalem uzywac desktopa. jestem przekonany ze to jest
    > glowna przyczyna a nie zadne dna.

    Podejrzewam, że nie chodzi o żadne DNA, ani przesiadkę z desktopa na
    laptopa, tylko rozmiar ekranu. Miałeś już nie najlepszy wzrok i musisz
    siedzieć bliżej, by dobrze widzieć. Choć jeśli piszesz też na
    zintegrowanej klawiaturze, to w sumie nie masz wpływu na odległość. Nie
    pomyślałem o tym, bo ja sobie dokupiłem bezprzewodową (M$ 7000) i
    odległość mogę kontrolować.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2013-01-24 21:00:15
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 20:58, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > zintegrowanej klawiaturze, to w sumie nie masz wpływu na odległość. Nie
    > pomyślałem o tym, bo ja sobie dokupiłem bezprzewodową (M$ 7000) i

    cholera wie. w kazdym razie jak ogladam film z napisami to patrze jednym
    okiem bo dwoma nie ustawie autofokusa za cholere :)

  • 23. Data: 2013-01-24 21:05:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 20:51:25 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >wzrok pogorszyl mi sie dokladnie rok po zakupie laptopa, kiedy to
    >praktycznie przestalem uzywac desktopa. jestem przekonany ze to jest
    >glowna przyczyna a nie zadne dna.

    dla mnie to tylko zbieg okolicznosci. jak pogadasz z okulistami, to ci
    powiedza, ze maja paru takich pacjentow dziennie. dla mnie jest
    raczej, oczywiste, ze nie chcemy akceptowac faktu, ze starosc do
    naszych drzwi puka. lepiek sie czujemy, jak zwalimy na cos, co mozna
    pokazac palcem. <rs>

  • 24. Data: 2013-01-24 21:08:51
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > raczej, oczywiste, ze nie chcemy akceptowac faktu, ze starosc do
    > naszych drzwi puka. lepiek sie czujemy, jak zwalimy na cos, co mozna

    nie chodze do lekarzy, wiec sie nie dowiem :D

  • 25. Data: 2013-01-24 21:34:01
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 21:08, h.w.d.p. pisze:

    > nie chodze do lekarzy, wiec sie nie dowiem :D

    Ja mam okulary wyostrzające (nie wiem jak to działa i nie chce mi się
    googlać), no i faktycznie wyostrzają, ale nie jestem w stanie się do
    nich przyzwyczaić, więc chrzanię to, bo widzę. Problemem w moim
    przypadku jest chyba coś w rodzaju światłowstrętu. Rolety mam zamknięte
    non-stop. A dodatkowo zaciemniłem drzwi na balkon, że nawet w słoneczny
    dzień mam w pokoju półmrok i oświetlenie diodowe (bodajże 7W całość)
    wyłączam tylko do spania. A jako główne mam lampę wiszącą Sollux, ale
    ostatnio rzadko z niej korzystam. O wyjściu na pole/dwór (do wyboru) bez
    okularów przeciwsłonecznych nie ma mowy.
    Się było szczeniakiem, to w nocy widziało się prawie jak kot, a teraz mi
    się zdarza kaleczyć przy jeździe/chodzeniu 'na radar' na terenie
    posesji, bo halogen z czujnikiem ruchu tylko z jednej strony
    zamontowany. o_O

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2013-01-24 21:36:12
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 21:08:51 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >nie chodze do lekarzy, wiec sie nie dowiem :D

    ano widzi pan. a jakbys poszedl, to okulista by ci powiedzial: "no na
    razie ma pan dobry, ale za jakis rok sie panu sypnie". <rs>

  • 27. Data: 2013-01-24 21:41:04
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Też mam na strychu topowy - w swoim czasie - CRT, ale nikomu bym go nie
    > dał w obawie przed jego wzrokiem. Ja sobie przez 3 lata nieźle na nim oczy
    > popsułem, choć okularów nosić jeszcze nie muszę. :)

    No to jakiś kawał złomu miałeś.
    Miałem NEC'a 17 cali MultiSync FE700, zapłaciłem 1700zł. Po 11 latach też go
    ładnie wystawiłęm czystego na wystawkę z kartką że sprawny aby ktoś go nie
    skopał.
    Obraz do samego końca żyletka.

    Teraz siedzę przy Eizo S2231W :) od jakichś 3, może 4 lat. Też stał za 2400.
    I nadal świetnie rysuje obraz.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2013-01-24 21:44:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 21:36, rs pisze:
    > <rs>

    WTF jest to?!

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2013-01-24 22:55:42
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 21:44:53 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >WTF jest to?!

    to jest WTF. nasz inne ciekawe pytania? <rs>

  • 30. Data: 2013-01-24 23:10:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 22:55, rs pisze:

    > to jest WTF. nasz inne ciekawe pytania? <rs>

    Już ogarnąłem, zerknąwszy na Twój 'nickname' (rzadko to robię), ale jak
    już, to może "</rs>"?

    --