  • 11. Data: 2013-01-24 15:52:19
    Temat: Re: Grafika Quadro fx380
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 15:29, Q pisze:

    > Wiesz ile wzialem (pare dni temu) za topowy CRT 17" Samsunga,
    > w idealnym stanie, za ktorego to w 2003/2004 roku dalem ok 1800zl?
    > (w tym samym czasie kumpel kupil 17" LG za 800zl)
    >
    > Nic.
    > Ba - jeszcze podziekowalem, ze ktos przyjechal do mnie
    > i zabral tego grata :).

    Też mam na strychu topowy - w swoim czasie - CRT, ale nikomu bym go nie
    dał w obawie przed jego wzrokiem. Ja sobie przez 3 lata nieźle na nim
    oczy popsułem, choć okularów nosić jeszcze nie muszę. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-01-24 19:39:58
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Też mam na strychu topowy - w swoim czasie - CRT, ale nikomu bym go nie
    > dał w obawie przed jego wzrokiem. Ja sobie przez 3 lata nieźle na nim
    > oczy popsułem, choć okularów nosić jeszcze nie muszę. :)

    na crt siedzialem dluzej niz ty zyjesz(od 83 do 2008-25 lat). od kilku
    lat lcd i dopiero od niedawna wzrok mi sie pogorszyl.

  • 13. Data: 2013-01-24 19:44:38
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 19:39, h.w.d.p. pisze:

    > na crt siedzialem dluzej niz ty zyjesz(od 83 do 2008-25 lat). od kilku
    > lat lcd i dopiero od niedawna wzrok mi sie pogorszyl.

    No to wcale nie dłużej.
    '87 :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-01-24 19:46:49
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 19:44, $heikh el $hah pisze:

    > No to wcale nie dłużej.
    > '87 :]

    okres ten dotyczy komputerow. wczesniej jeszcze byly telewizory wiec dluzej.

  • 15. Data: 2013-01-24 20:08:50
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 19:39:58 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >na crt siedzialem dluzej niz ty zyjesz(od 83 do 2008-25 lat). od kilku
    >lat lcd i dopiero od niedawna wzrok mi sie pogorszyl.

    czy nalezy z tego rozumiec, ze winisz za pogorszenie wzroku uzywanie
    monitorow LCD? <rs>

  • 16. Data: 2013-01-24 20:11:17
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > czy nalezy z tego rozumiec, ze winisz za pogorszenie wzroku uzywanie
    > monitorow LCD? <rs>

    napewno laptopa. zbyt mala odleglosc od ekranu.

  • 17. Data: 2013-01-24 20:32:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 20:11, h.w.d.p. pisze:

    > napewno laptopa. zbyt mala odleglosc od ekranu.

    A co Ci przeszkadza w jej zwiększeniu?
    U mnie to 70-100 cm (w zależności czy z podpartą brodą, czy opartymi
    plecami).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2013-01-24 20:34:15
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 20:11:17 +0100, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >napewno laptopa. zbyt mala odleglosc od ekranu.

    a nie pomyslales o tym, ze z wiekiem wzrok sie psuje, ze winic za taki
    stan rzeczy, nalezy raczej DNA, a nie LCD? <rs>

  • 19. Data: 2013-01-24 20:51:25
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 20:34, rs pisze:

    > a nie pomyslales o tym, ze z wiekiem wzrok sie psuje, ze winic za taki
    > stan rzeczy, nalezy raczej DNA, a nie LCD? <rs>

    wzrok pogorszyl mi sie dokladnie rok po zakupie laptopa, kiedy to
    praktycznie przestalem uzywac desktopa. jestem przekonany ze to jest
    glowna przyczyna a nie zadne dna.

  • 20. Data: 2013-01-24 20:53:00
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A co Ci przeszkadza w jej zwiększeniu?