  • 1. Data: 2013-01-24 14:59:54
    Temat: joystick cyfrowy
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    czy takie cudo mozna jeszcze kupic?
    chce sobie pograc na emulatorze w stare gierki z amigi. jezeli sa takie
    joye to prosilbym o konkretne modele.

  • 2. Data: 2013-01-24 15:27:38
    Temat: Re: joystick cyfrowy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-24 14:59, Użytkownik h.w.d.p. napisał:
    > czy takie cudo mozna jeszcze kupic?
    > chce sobie pograc na emulatorze w stare gierki z amigi. jezeli sa takie
    > joye to prosilbym o konkretne modele.

    http://allegro.pl/joystick-matt-affkolor-do-komputer
    ow-typu-amiga-i2903322353.html

    I adapter umożliwiający podpięcie ich do PC:
    http://allegro.pl/amiga-adapter-usb-dzojstikow-emula
    tor-nowosc-i2970639542.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-24 15:44:54
    Od: v...@g...com

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 14:59:54 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
    > czy takie cudo mozna jeszcze kupic?
    >
    > chce sobie pograc na emulatorze w stare gierki z amigi. jezeli sa takie
    >
    > joye to prosilbym o konkretne modele.

    SpeedLink Competition Pro USB.
    Do dostania jeszcze gdzieniegdzie wysylkowo oraz
    (o dziwo) w marketach E.Leclerc (w tym ostatnim za jakies 46,-)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2013-01-24 15:45:14
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-01-24 15:27, RadoslawF pisze:

    > http://allegro.pl/joystick-matt-affkolor-do-komputer
    ow-typu-amiga-i2903322353.html

    Hehe, to chyba najbrzydsze joye, jakie widzialem :-)
    Kiedys to wszystkie byly czarne, ew. w czerwonymi dodatkami. Czasem
    pojawialo sie cos szarego. Ale to co na tej aukcji to odpustowe zabawki ;)

    > I adapter umożliwiający podpięcie ich do PC:
    > http://allegro.pl/amiga-adapter-usb-dzojstikow-emula
    tor-nowosc-i2970639542.html

    Wyglada fajnie, ale w sumie (joy + ten adapter) to wychodzi potwornie drogo.

    Zdaje sie, ze gdzies dalo sie kupic nawet taniej joye, ktore wygladaly
    jak te klasyczne z Atari, ale od razu podlaczane do usb. Tylko z tego co
    pamietam, to bylo w jakims zagranicznym sklepie online. Moze na eBayu
    warto tez sprawdzic.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 5. Data: 2013-01-24 16:43:57
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > I adapter umożliwiający podpięcie ich do PC:
    > http://allegro.pl/amiga-adapter-usb-dzojstikow-emula
    tor-nowosc-i2970639542.html

    staaaary dzieki !!!
    nie wiedzialem ze takie cuda sprzedaja. w domu mam 2x Quickjoy
    Supercharger - najlepsze joye na swiecie !
    o takie: http://allegro.pl/quickjoy-iii-supercharger-sv-123-i
    2957589668.html

  • 6. Data: 2013-01-24 16:54:50
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > SpeedLink Competition Pro USB.
    > Do dostania jeszcze gdzieniegdzie wysylkowo oraz
    > (o dziwo) w marketach E.Leclerc (w tym ostatnim za jakies 46,-)

    nigdy nie potrafilem grac na takich joyach. joy musi dobrze lezec w
    dloni a nie jakis patyk i kulka :D

  • 7. Data: 2013-01-24 17:17:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup
    > czy takie cudo mozna jeszcze kupic?
    > chce sobie pograc na emulatorze w stare gierki z amigi. jezeli sa takie joye
    > to prosilbym o konkretne modele.

    Ja gram na padzie.

  • 8. Data: 2013-01-24 17:55:15
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> schrieb im Newsbeitrag

    > nigdy nie potrafilem grac na takich joyach. joy musi dobrze lezec w dloni
    > a nie jakis patyk i kulka :D

    Prawdziwy Joy, taki z Arcade Video Game to właśnie tylko patyk i kulka. Te
    "dobrze leżące" to odpustowe zabawki. Tu masz prawdziwy Joystick:
    http://www.storetrading.com/lang-de/psp-ps3-zubehor-
    videogames-zubehor-toys-videospiele/112032197-wholes
    ale-dropshipping-usb-arcade-joystick-mm297hh-control
    ler-fur-pcps3-250-cm-kabel-drahtlose-und-drahtgebund
    ene-steuerungen.html

  • 9. Data: 2013-01-24 18:39:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 17:55, Andy Niwinski pisze:

    > "h.w.d.p." <h...@i...yfd> schrieb im Newsbeitrag

    > Prawdziwy Joy, taki z Arcade Video Game to właśnie tylko patyk i kulka.

    dla mnie prawdziwym jest ten ktore posiadam. reszta syf.

  • 10. Data: 2013-01-24 18:40:10
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-24 17:17, qwerty pisze:
    > Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja gram na padzie.

    nie umiem