    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gorzkie fotozale
    Date: Wed, 29 Aug 2012 21:57:44 +0200

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale głupot w jednym miejscu... A tak przy okazji, żeby coś konstruktywnego
    > było - na ile wyceniacie 120 główek - zlecenie opisane w artykule?

    Nie zauważyłem, czy cena obejmuje wizażystkę i czy to było 120 wizyt
    domowych (wtedy trochę czasu trzeba na ustawienie świateł) czy przychodzili
    np. po 20 dziennie do studia. Inna rzecz, że to zlecenie hurtowe więc można
    trochę zejść z ceny.

    1. Zakładając wizyty domowe i 1h na sesję i średnio 50km dojazdu. Wychodzi
    mi 40 (ja) + 50 (dojazd) + 20 (wizażystka) = 110 zł / osobę czyli 13200.
    Pewnie zeszlibyśmy do 10 tys za wszystko. Jeśli z fakturą to +25%.

    2. Zakładając wszystko w jednym studio to by było znacznie mniej roboty bo
    nie trzeba tyle razy ustawiać świateł. Niech będzie 0,5h na osobę i 1 dojazd
    200km na 20 osób. Wychodzi 20 (ja) + 10 (dojazd) + 10 (wizażystka) = 40 zł /
    osobę czyli 4800. Pewnie zeszlibyśmy do 4000. Jeśli z fakturą to +25%.

    > Przypuszczalnie znajdzie się ktoś, kto to zrobi za dwa - i zrobi to
    > dobrze. Pojawi się też ktoś z propozycją 500zł i odda jotpegi z puchy.

    Rozumem, że zakładasz że modeli nie trzeba ,malować. 500zł to chyba dla
    wizażystki nie starczy na waciki :-)

    Pozdrawiam
    Ergie