  • Data: 2012-02-01 12:37:26
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie pozycjonowane strony
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a)

    > zawsze uważałem, że trzymanie poczty w google, używanie wyszukiwarki
    > google, używanie telefonu z systemem google, przeglądarki google,
    > analiticsa googla, dokumentów w google to uzależnianie się od jednego
    > dostawcy, który może kiedyś powiedzieć: nie, bo nie!

    Ale, czy ja dobrze rozumiem, że uważacie, że Google zrobiło coś złego?
    Bo z punktu widzenia klienta wyszukiwarki, to bardzo dobra wiadomość,
    nie interesuje mnie wyszukiwanie w Googlach innych wyszukiwarek.

    Oczywiście rozumiem, że ci pokrzywdzenie włożyli dużo pracy i pieniędzy
    w to, żeby byc na szczycie wyników, ale life is brutal. Jeśli naginasz
    zasady do granic możliwości, to licz się z tym, ze kiedyś coś pęknie.

    --
    Tomek