  • Data: 2012-02-01 13:46:44
    Temat: Re: Google usunęło nieuczciwie/"nieuczciwie" pozycjonowane strony
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> pisze:
    > Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> napisał(a)

    > Poczekaj... Dlaczego uważasz, że G powinno coś uzasadniać. A szczególnie
    > publicznie. Dla mnie (wciąż pisze jako klient wyszukiwarki) jest ok,
    > działania G przyniosły pozyywny efekt - wyszukiwarka działa lepiej.
    >
    > Oczywiście, jako dostawca contentu jestem troche po drugiej stronie, ale
    > jeśli naginam zasady, a mówiąc wprost - je łamię, to na prawdę nie będe
    > miał pretensji jeśli kiedyś zostanę za to ukarany.

    Dlaczego?
    Dlatego że z miejsca pojawiły się "domysły" że Google "wyczyściło"
    polskie porównywarki/wyszukiwarki cen w ramach zduszania konkurencji
    przed wprowadzeniem swojej wyszukiwarki/porównywarki na Polskę.
    Ja do grupy tych którym coś takiego (kilka pieczeni na jednym ogniu)
    na myśl przyjść nie może nie należę.