    From: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Google usunęło nieuczciwie/"nieuczciwie" pozycjonowane strony
    Date: Wed, 01 Feb 2012 14:31:03 +0100

    Tomek Kańka <t...@t...eu.org> pisze:
    > crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a)

    > Ale, czy ja dobrze rozumiem, że uważacie, że Google zrobiło coś złego?
    > Bo z punktu widzenia klienta wyszukiwarki, to bardzo dobra wiadomość,
    > nie interesuje mnie wyszukiwanie w Googlach innych wyszukiwarek.
    >
    > Oczywiście rozumiem, że ci pokrzywdzenie włożyli dużo pracy i pieniędzy
    > w to, żeby byc na szczycie wyników, ale life is brutal. Jeśli naginasz
    > zasady do granic możliwości, to licz się z tym, ze kiedyś coś pęknie.

    A jak Google *publicznie* uzasadniło dowody na każdy przypadek?
    Masz tu klasyczny przypadek że ktoś gołosłownie coś twierdzi publicznie,
    może zasadniczo zgodnie z prawdą a może nie, a choćby i nawet zasadniczo
    słusznie to niby dlaczego mam wierzyć że nie popełnili przy okazji
    błędów/"błędów"?
    Mnie "wierzta mi na gołe słowo" do wiary nie zachęca.