    Date: Thu, 08 May 2014 14:53:28 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka

    W dniu 2014-05-04 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Zobacze. Dziekuje.
    > Ale rozumeim, ze to samo da mi uzywanie yanosika, bo on tez działa na
    > UMPpcPL?
    > Czy moze jednak nie bo yanosik aktualizuje mamy raz na jakis czas a OsmAnd
    > bierze mapy online?

    Jasne, przecież to nic nie kosztuje - nie spodoba się to możesz
    spokojnie odinstalować.

    Nie to nie jest to samo, W Yanosiklu np. mapa dróg jest sprzed chyba
    roku. Ja gdy poruszam się na co dzień po znanym terenie to oczywiście
    Yanosik jest w użytku. Ale gdy planuję wyjazd na ryby gdzieś na jakieś
    śródleśne jezioro, czy na grzyby do Puszczy Noteckioej to nic nie
    zastąpi OsmAnda.