  • Data: 2013-11-01 22:47:36
    Temat: Re: Google - jak usunąć telefon?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    news:5262e116$0$2278$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam
    > Mój telefon (android) przejęła żona. założyła sobie konto na googlach, po to
    > aby mieć swoją książkę telefoniczną, programy itp. Niestety nie działa tak jak
    > powinno. telefon jest dalej w moich urządzeniach (mogę odznaczyć, ale nie
    > usunąć)

    bedzie ci go wyswietlalo jeszcze przez jakis czas, to nie ma na nic wplywu

    > u niej jest prawidłowa (jej nie moja)książka telefoniczna, i można instalować
    > programy z poziomu telefonu, bo google twierdzi że ona niema żadnego
    > urządzenia.

    trzeba dodac jej konto w ustawieniach telefonu, ale najpierw
    musisz usunac swoje konto z telefonu, w nowszych androidach nie powinno
    byc z tym problemu, w starszych trzeba przywrocic do fabrycznych ustawien

    --
    http://db.org.pl/