  • 1. Data: 2009-10-15 08:00:04
    Temat: Google custom search engine - problem
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Witam,

    zaimplementowałem wyszukiwarkę google w serwisie klienta.
    Szerokość ustawiłem na 540px

    > var googleSearchFrameWidth = 540;

    mimo tego przy przejściu na stronę 20 wyników ucina link 'Następna' -
    szukałem chwilę w dokumentacji i nic nie poradziłem - może ktoś z Was
    miał podobny problem?

    Druga kwestia ostylowania wyników. Klient się uparł, żeby strona z
    wynikami jak najbardziej przypominała wyglądem inne strony w serwisie,
    problem w tym, że z poziomu panelu googla można to wszystko ostylować w
    mocno ograniczonym zakresie. Całość jest w iframe więc żadne moje css-y
    nie pomogą. Może na to też macie jakąś radę?

    Z góry dziękuję, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-10-16 07:39:39
    Temat: Re: Google custom search engine - problem
    Od: fv <f...@c...com>

    sim_co wrote:
> [...]
    > wynikami jak najbardziej przypominała wyglądem inne strony w serwisie,
    > problem w tym, że z poziomu panelu googla można to wszystko ostylować w

    Będzie musiało wystarczyć.

    > Całość jest w iframe więc żadne moje css-y
    > nie pomogą. Może na to też macie jakąś radę?

    Na pewno pójście w stronę XML API (czyli zaciąganie tych wyników server-side) nie
    jest dobrą drogą -
    nie wszystko jest tam zaimplementowane jak powinno być. Próbowałem, zarzuciłem.
    Zalety możliwości
    ostylowania bledną gdy nie wszystko działa.

    AJAX API też zarzuciłem z podobnych powodów.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-10-16 12:34:21
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    fv pisze:

> [...]
    Zalety możliwości
    > ostylowania bledną gdy nie wszystko działa.
    >
    > AJAX API też zarzuciłem z podobnych powodów.

    Dzięki za podzielenie się doświadczeniami.
    Też chwilę w tym dłubałem korzystając z API. Niby z jakimiś tam
    sukcesami... ale zwracał mi troszkę inne wyniki niż w iframe + po ośmiu
    stronach z wynikami pokazywał się link 'zobacz więcej wyników' i
    kierował do zupełnie innej lokacji.

    Też zarzucam.