  • 1. Data: 2009-10-13 20:29:48
    Temat: Położenie elementów dynamicznych na stronie
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Witam!

    Mam następującą zagwózdkę: układ strony przewiduje (poza wszystkimi innymi
    elementami) dwie kolumny: wąską zawierającą boksy z różnymi informacjami
    oraz szeroką przeznaczoną na treść strony. Boksy mają to do siebie, że ich
    zawartość jest mniej lub bardziej dynamiczna (zmienia się najrzadziej raz na
    kilka tygodni, część co przeładowanie, zaś najczęściej - potencjalnie - na
    żywo (shoutbox, dla przykładu)).

    Z której strony - lewej czy prawej - umieścić kolumnę z dynamiczną treścią,
    aby strona była czytelna i wygodna w użytkowaniu?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2009-10-14 06:28:27
    Temat: Re: Położenie elementów dynamicznych na stronie
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Z której strony - lewej czy prawej - umieścić kolumnę z dynamiczną
    > treścią, aby strona była czytelna i wygodna w użytkowaniu?

    dowolnie. a przy okazji, co do proporcji polecam: http://960.gs/

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-10-14 11:38:06
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Z której strony - lewej czy prawej - umieścić kolumnę z dynamiczną treścią,
    > aby strona była czytelna i wygodna w użytkowaniu?

    Zależy... Zrób dwie wersje i zbadaj z użytkownikami.

    Akurat w kontekście menu, ale nie tylko:
    http://ui.blox.pl/2007/07/Herezje-menu-prawokolumnow
    e.html
    http://ui.blox.pl/2007/09/Menu-prawokolumnowe-cd.htm
    http://video.google.com/videoplay?docid=-58967665466