  • 1. Data: 2009-10-14 18:38:20
    Temat: mod rewrite - jak zrobić regułkę
    Od: <s...@a...pl>

    Dotychczas poszczególne strony były adresowane
    http://domena/index.php?go=strona1

    Na serwerze została zainstalowana joomla (z prostymi adresami), starą stronę
    przeniesiono do katalogu 'old'. Czy mógłby mi ktoś napisać przekierowania, aby
    adresy http://domena/index.php?go=strona1 były kierowane do katalogu 'old'
    (czyli http://domena/old/index.php?go=strona1).

  • 2. Data: 2009-10-16 11:40:06
    Temat: Re: mod rewrite - jak zrobić regułkę
    Od: "laser" <info-małpa@kedrok.pl>

    RewriteRule index.php?go=([0-9]+)$ old/index.php?news=$1 [L]

    chiba jakoś tak

  • 3. Data: 2009-10-16 11:47:45
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    październik roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) laser:

    > RewriteRule index.php?go=([0-9]+)$ old/index.php?news=$1 [L]
    >
    > chiba jakoś tak

    No nie, bo OP nigdzie nie napisał że identyfikator strony po ,,go" jest
    zawsze liczbą. Z tego co napisał wywnioskować można coś wręcz
    przeciwnego -- że są tam znaki alfabetu i ewentualnie identyfikator
    liczbowy.

    RewriteRule index.php?go=(.+)$ old/index.php?news=$1 [L]
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 4. Data: 2009-10-16 12:20:11
    Od: Kordianz <k...@g...com>

    On 16 Paź, 13:47, Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    wrote:
    > październik roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 16. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) laser:

    Fakt, przyjąłem z automatu, że to ID będzie ;)

  • 5. Data: 2009-10-16 13:58:02
    Od: <s...@a...pl>

    > RewriteRule index.php?go=(.+)$ old/index.php?news=$1 [L]

    To nie zadziałało, ale ta kombinacja mi poszła :)

    RewriteCond %{QUERY_STRING} go=([.]*)
    RewriteRule . /old/index.php%1 [L,R=301]

    Mimo wszystko dziekujęza pomoc!