eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGoogle Duplex - czemu nie ma nagrań?Re: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.new
    s.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer
    .ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.hi
    ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Google Duplex - czemu nie ma nagrań?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1qfo9m1wzxtda$.xq2zozjkh7cl$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Mon, 17 May 2021 18:36:34 +0200
    Message-ID: <13gtyesmnjcxv.pb5xqw9iwb5t$.dlg@40tude.net>
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.105.245
    X-Trace: 1621269394 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 83.30.105.245:56630
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2537
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:764947
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 17 May 2021 16:45:25 +0200, Marek wrote:
    > On Mon, 17 May 2021 16:29:58 +0200, "J.F"
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Oprocz super techniki, jest tez rozwiazanie "polskie".
    >> Dzwoni ... chyba nawet zywy czlowiek mowi, ale z tasmy, tzn z pliku.
    >> Ma staly tekst, ma zlapac kontakt, moze rozpoznac kilka prostych
    >> odpowiedzi ...
    >
    > Masz na myśli ten w Orange?

    Nie, jakis telemarketing.
    Dzwoni jakas panienka i bardzo milym glosem namawia i rozmawia, tzn
    zostawia pauzy na dialog :-)

    https://youtu.be/mgA6NwDRePk?t=120

    > Przecież to dramat a nie AI. O niczym
    > nie da się z nim pogadać, nie reaguje emocjonalnie na konkretne
    > sytuację (brak Mhm), ma bardzo płytką bazę słów kluczowych na jakie
    > reaguje.

    Ale ... cos tam jednak dziala.
    Co prawda ostatnim razem sie wscieklem, bo "czy awaria dotyczy
    telefonu czy internetu" nie dawalo sie odpowiedziec "obu".

    >> A AI ... pewnie duzo pracy kosztuje przygotowanie dobrego automatu,
    >> a firmy niekoniecznie zainteresowane drogim zleceniem dla googla ...
    >> bo same niekoniecznie maja fachowcow od AI.
    >
    > No i jaka konkluzja? Uwazasz ,że w tych przykładach to głos AI czy
    > jednak ściema z Call center w tle?

    Nie - po prostu mnie nie dziwi, ze to sie powolutku rozwija.

    A tu jeszcze inny przyklad
    https://www.youtube.com/watch?v=gHL9goC0C6U

    I jeszcze wersja chamska - inne glosy
    https://www.youtube.com/watch?v=pR28cFrBoUY

    Byc moze nawet w wersji bardzo uproszczonej - tzn zywy czlowiek
    wybiera teksty stale, bo po co zdzierac gardlo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.05.21 19:02 J.F
  • 17.05.21 19:07 K
  • 17.05.21 19:34 Cezar
  • 17.05.21 22:12 Marek
  • 17.05.21 22:18 J.F

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: