eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Data: 2014-01-01 22:15:12
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100, Chris napisał(a):
    > W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:
    >> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    >> niezgodnosc sprzedawcy. No chyba ze kupiony wysylkowo na drugim koncu
    >> Polski, a serwis mamy pod nosem.
    >
    > Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    > naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.

    Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.

    Wiec co lepiej ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: