  • Data: 2021-06-23 23:12:21
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    w artykule <news:savl8o$rqu$1@gioia.aioe.org> pisze:

    > Trzecie gniazdko podłączeniowe jest pod spodem do DVI-D. Dawno temu
    > już czytałam instrukcję, a teraz mi się nie chce.
    > Monitor Compaq LA2205wg

    Mam LA2206xc, 1920x1080.

    > Sygnał wejściowy Złącza VGA, DVI-D i DisplayPort oraz obsługa HDCP
    > Kabel monitora VGA, DVI-D, USB, DisplayPort (kabel VGA w zestawie)

    > Koncentrator USB 2.0: Własne zasilanie
    > 1 port wyjściowy,
    ^^^^^^^^^
    Masz napisane wyraźnie! Czytać nie umiesz? To jest właśnie port USB-B,
    który musi być podłączony kablem do komputera. Gniazdko jest małe i ma
    kształt zbliżony do kwadratu z dwoma ściętymi rogami.

    > 2 porty wejściowe (Dwa gniazdka USB z boku monitora)

    Do tych dwóch płaskich gniazdek USB-A możesz podłączać pendrive'y czy inne
    nośniki pamięci, a koncentrator prześle dane do gniazda USB-B i dopiero
    stamtąd kablem do komputera.
    Gniazdko wyjściowe USB-B jest pod portami wejściowymi USB-A, pod spodem,
    od spodu, obok gniazd wideo. Możesz posłużyć się lusterkiem i latarką,
    żeby to sprawdzić (zaglądając z góry od tyłu). Może być słabo widoczne,
    jeśli jest czarne, stąd lepiej oświetlić lusterko latarką.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)