  • Data: 2021-06-24 03:13:19
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-23 o 23:12, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mam LA2206xc, 1920x1080.

    >         ^^^^^^^^^
    > Masz napisane wyraźnie! Czytać nie umiesz? To jest właśnie port USB-B,
    > który musi być podłączony kablem do komputera. Gniazdko jest małe i ma
    > kształt zbliżony do kwadratu z dwoma ściętymi rogami.
    Aha, takie jest pod spodem z taka siateczką.Nie mam kabla USB-B.
    Czy kabel DVI-D ma taką samą końcówkę jak ten normalny kabel VGA?
    Bo jak nie ma to ja nie mam do niego gniazdka w komputerze.

    > Do tych dwóch płaskich gniazdek USB-A możesz podłączać pendrive'y czy
    > inne nośniki pamięci, a koncentrator prześle dane do gniazda USB-B i
    > dopiero stamtąd kablem do komputera.
    > Gniazdko wyjściowe USB-B jest pod portami wejściowymi USB-A, pod spodem,
    > od spodu, obok gniazd wideo. Możesz posłużyć się lusterkiem i latarką,
    > żeby to sprawdzić (zaglądając z góry od tyłu). Może być słabo widoczne,
    > jeśli jest czarne, stąd lepiej oświetlić lusterko latarką.

    Zapisz sobie tego posta i jutro przyjrzę się bardziej. Muszę chyba
    położyć monitor. Wczoraj podświecalam do od dołu latarką i widzialam
    tylko takie chyba do kabla DVI-D.
    Może jakieś gniazdko ma zaślepkę, ale chyba to nie to.
    Sugerujesz podłączenie jeszcze dodatkowo oprócz normalnego kabla VGA
    także kabel USB? Nie mam kabla USB-B . Normalny USB będzie pasował?
    Jutro przyjrzę się na wszystko dokładniej.
    Dzięki.

    --
    animka