  • Data: 2023-10-29 00:39:26
    Temat: Re: Gmailowcy są na cenzurowanym
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > za dwa dni przychodzi komisja
    > - Piotrze pokaz kółko, kierownik zauwazył że odpadło
    > - nie nie jest spoko skleiłem
    > - John przeanalizuj sytuacje, zrób zdjecia i kejsa, to zagrożenie bezpieczeństwa
    > - wymienimy ci fotel na nowy, safety first
    > - aha dzięki

    Ta, uszczęśliwianie człowieka na siłę... jak ja to dobrze znam. Choć w
    sumie trochę ich rozumiem. Każdy chce być kryty, żeby potem nie było, że
    wiedział, nie powiedział, a pracownik się potłukł i teraz po sądach
    chodzi...

    Mi kółko od fotela w pracy też odpadło, ale to był mój fotel, prywatny
    (przyniosłem, bo nie miałem co z nim zrobić po przeprowadzce). Oczywiście
    firma, jak to firma, musiała robić problemy, że fotel psuje wystrój, ale
    argument "problemy z plecami" podziałał.

    > żeby nie było z serwerem jak z kółkiem
    > bo bardzo lubię news-archive.icm.edu.pl

    To mi przypomina sytuację z atmana (news.atman.pl). Nie wiem, co tam się
    tak naprawdę działo, ale wiem, że działał, potem przestał, a potem znowu
    działał, ale już była zapowiedź, że będzie wyłączony. Czyli pewnie dopóki
    działało i nie wołało jeść, to nikomu nie przeszkadzało i pewnie nikt
    nawet o tym nie pamiętał, a jak działać przestało i ktoś się tym musiał
    zająć (pewnie kosztem innych obowiązków), to zaczęły się pytania, co to
    jest i czy to aby potrzebne.

    Jeśli chodzi o archiwum polskiego Usenetu, to możliwie najbardziej
    kompletne (do grudnia 2021 r.) jest tu (i można sobie łatwo pobrać, jak
    ktoś chce poświęcić 39 GB):

    https://usenet.nereid.pl/

    --
    Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
    końcu mówi: