  • Data: 2023-10-27 20:29:54
    Temat: Re: Gmailowcy są na cenzurowanym
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:6a39e0c5-5f0e-4eed-ad6a-1b1d0e3fd101@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Czy admin news-archive.icm.edu.pl jest zainteresowany, tego nie
    > wiem... informacja na grupie adminów poszła, ale Rafała tam nie
    > widziałem (choć może czyta).

    w pracy odpadło mi od fotela kółko

    Przeorałem dom nic, przeorałem dzielnię jak na złość nic
    Zakątek mołdawski, zakątek rumuński, czajna town nic

    Wziąłem na bok węgierską konserwatorkę
    - może masz kółko?
    - a niee to stary typ, sprzed 15 lat, wystąp o nowy fotel
    - nowy fotel to szajs, chcę stary
    - nie mam już
    - dobra trudno ale nie wydasz mnie?
    - spoko nic nie widziałam nic nie słyszałam
    - obiecujesz?
    - słowo harcerza

    za dwa dni przychodzi komisja
    - Piotrze pokaz kółko, kierownik zauwazył że odpadło
    - nie nie jest spoko skleiłem
    - John przeanalizuj sytuacje, zrób zdjecia i kejsa, to zagrożenie bezpieczeństwa
    - wymienimy ci fotel na nowy, safety first
    - aha dzięki

    a wystarczyło na ebay kupic kółko za 5f

    żeby nie było z serwerem jak z kółkiem
    bo bardzo lubię news-archive.icm.edu.pl