  • Data: 2024-08-12 22:50:42
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/08/2024 22:45, io wrote:
    > Grid WiFi też może ma koordynatora. ZigBee może mieć lepszy grid niż ma?
    > :-)

    Raczej nie. Opisywałem już, że grid zigbee jest bezsensowny, łaczy się
    zupełnie nie zwracajac uwagę na faktyczne odległości, rozpina, przepina,
    rozparowuje i powoduje tylko dodatkową warstwę problemów.

    Może to mieć związek z jakością urządzeń w zigbee, ale prawdę mówiąc
    miałem ich dość i nie udało się uzyskać czeokolwiek na kształt
    działającej w sposób pewny sieci. Koordynator do dupy, extendery do
    dupy, urządzenia do dupy. Nie mam więcej funduszy i czasu na szukanie
    tego jednego setupu, który działa.