    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Date: Thu, 8 Aug 2024 14:28:25 +0200

    On 08/08/2024 14:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > To mogą czynić autonomicznie.
    > Wg mnie temperaturowa bezwładność stawia pod
    > znakiem zapytania przydatność...

    U mnie nie.

    Systemu obecnie nie mam w użyciu, ale jak miałem, to wiedziałem, że
    dziecko przyjdzie ze szkoły koło 15, więc odpalałem kaloryfer koło 13 i
    na sam koniec odpalałem jeszcze grzanie klimą. Wszystko automatycznie
    włacznie z harmonogramem powrotu ze szkoły.

    Pomieszczenie podnosiło się wtedy z 20 do 22 stopni. Po czym zmniejszało
    temperaturę po godzinie 22 i odpalało samą klimę na chwilę z samego rana
    w ramach budzika, aby się lepiej wstawało.

    Bezustanne grzanie na 22 stopnie nie miało sensu, bieganie 3x dziennie
    do pokoju aby "właczyć/wyłaczyć" kaloryfer też się nie sprawdzało.

    Systemu nie mam - posypały się:
    1) urządzenia Zigbee padają lub są niestabilne
    2) komunikacja w klimatyzatorach, pracujaca na wifi, przestała działać w
    2 na 3 klimatyzatory i zastanawiam się czcy opłaca mi się to wymieniać
    na nastepne identycze guano.
    3) Dzieci większe, przychodzą kiedy chcą.

    Dalej jednak, jak gdzieś jedziemy, to możemy załączyć kaloryfery przed
    powrotem do domu.