  • Data: 2024-08-09 13:32:20
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2024 o 21:52, heby pisze:

    > Grubośc kabla i jego dopuszczalne napięcie robocza nie przekładają się
    > na mniej roboty w wykuwaniu dziur w pustakach, na czym polega większośc
    > roboty takich elektryków.

    Na chu wykuwać dziurę pod listwę?

    > https://pl.aliexpress.com/item/1005006291142235.html

    Hmm, sam nie wiem. Trzebaby spróbować użyć. Cena jest ok jak na takie
    wyświetlacze, ale mały jest, na 1 pomiar + ewentualny wykres z tego
    pomiaru. Za 3zł więcej jest szerszy, np na dwa pomiary. Trzeba by zrobić
    podstawę z prockiem i baterią. Jakby ktoś zrobił płytkę to mógłbym
    spróbować. A może na uniwersalnej wystarczy. No ... spróbuję. Obudowę
    też trzeba wystrugać. Masz już projekt obudowy?

    > Nic nie stoi na przeszkodzie mieć to w jednym, zgrabnym i estetycznym
    > urządzeniu.

    Ale po co mieć w jednym urządzeniu jak pomiary wykonuje się zupełnie
    gdzie indziej niż je pokazuje?!

    Ja takie urządzenie mam zrealizowane, ale zasilane sieciowo na 7seg LED.
    Może robić te pomiary temperatury i wyświetlać, ale wk...ł mnie ten
    kabelek do czujników a że mam sterownik do rolet to tam przeniosłem
    pomiary. No i pomiary są z wielu urządzeń bo kłopotliwym jest ciągnięcie
    jednego kabelka po całym domu.

    To jest właśnie to, o czym pisałem przy okazji HA, rozproszony system
    automatyzacji. Można sobie te funkcjonalności przenosić między
    zarządzalnymi urządzeniami i wszystko nie jest zależne od centralnego
    serwera. Mnie chodziło o rozwiązanie do zarządzania a nie to, że to
    można zrobić.