  • Data: 2024-08-09 16:34:46
    Temat: Re: Głupie Smart gmiazdka
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2024 o 13:47, heby pisze:

    > Nie mam elementów wykończeniowych podłogi 1.5 metra nad podłogą.

    To listwę puszczasz od podłogi czy gdzie tam masz te swoje 'elementy' :-)

    > Jak będzie trzeba, to zaprojektuje. Akurat obudowy projektuje sobie
    > czasami do różnych DIY, ale idę o zakład, że będziesz marudził, bo ja je
    > projektuje w .... Pythone.

    Chyba mi to trochę wisi o ile będę mógł z niego przygotować wydruk pod
    swoją drukarkę.

    > Ja chcę je mieć tam mierzone, gdzie sie pokazuje. Tak mmniej więcej w
    > okolicy włącznika światła, w pokoju. W przypadku opcji bateryjnej: na
    > stole, biurku, szafce.

    Po co tam mierzyć?

    > No to sobie zrób. W zasadzie nawet masz zrobione: kupujesz tanią stację
    > pogodową i ona ma czujnik zaokienny, radiowy. Protokoły komunikacyjne są
    > ogarnięte i rozkodowane przez ludzi wieki temu, działa to na 433, zasięg
    > ma relatywnie spory. Kwestia zrobienia odbiornika. Ktoś na allegro
    > kiedyś same czujniki sprzedawał za jakieś grosze.

    To przecież pisałem, że mam zrobione. Akurat kablowo bo mi te kable
    niespecjalnie przeszkadzają i wolę je od wymieniania bateryjek. Nijak do
    tego nie przystaje stacja pogodowa, która jak sama nazwa wskazuje jest
    stacją pogodową a nie pomiarową, czyli jest zorientowana na przybliżanie
    pogody a nie robienie pomiarów temperatur. Wiedziałem, że się nie dogadamy.