  • 1. Data: 2009-12-10 08:31:27
    Temat: Głowica do panoram.
    Od: tliisek <t...@w...pl>

    Witajcie.
    Potrzebuję zrobić zdjęcia kilku pomieszczeń - w formie panoramy.
    Próbowałem bez głowicy, po prostu ze statywu, ale składa się to kiepsko
    - za dużo stojących rzeczy. Pewnie by się dało... ale po co sobie
    utrudniać życie, jeśli są do tego odpowiednie sprzęty? :)
    No właśnie, tylko odpowiednie sprzęty kosztują duuuużo.

    Używa ktoś może polskich głowic "Dobas"?
    http://allegro.pl/item843529982_glowica_qtvr_v_3_0_p
    asuje_do_statywow_manfrotto.html
    Cena powiedzmy że nie zabójcza, ale... z drugiej strony głupio wydać 370
    zł jeśli miałby to kiepsko działać. Czemu te głowice są sporo tańsze niż
    Nodal Ninja czy Manfrotto? Czy tylko z racji renomy firm i produkcji
    w kraju, czy jednak użytkowo też czegoś im brakuje?
    Może coś innego wartego kupna, ale żeby nie zbankrutować?

    A może ktoś z Warszawy byłby skłonny pożyczyć mi głowicę na 2-3 dni? Z
    przyjemnością odwdzięczę się jakimś dobrym soczkiem lub innym trunkiem... :)
    Pozdrawiam, Tomek Lis.

  • 2. Data: 2009-12-10 10:11:08
    Temat: Re: Głowica do panoram.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Dez., 09:31, tliisek <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przyjemnością odwdzięczę się jakimś dobrym soczkiem lub innym trunkiem... :)

    nie znam tego modelu ale przelecialem pare innych lacznie z full
    wypas.
    wydaje sie ma wszystko co potrzeba - nic wiecej w zasadzie nie
    pogtzebuijesz. tylko punkt nodalny wyznaczyc jeszcze .

    cena , hmm .. jest funkcja ilosci.
    i tak taniej niz inne , ktore kosztuja poad 1000 zl , czego nie moge
    zrozumiec.

    jesli nie chcesz robic sam to jest to jedna z tanszych glowic na rynku
    i na podstwie zdjec oceniam ze bedzie o.k.

  • 3. Data: 2009-12-10 21:27:13
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Mogę Ci pożyczyć głowicę Giotto, rozmiar w sam raz dla średniego obrazka ;-)
    JaC

    -----