  • 21. Data: 2012-03-26 15:22:09
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 14:14, marek augustynski wrote:

    > Powiedz co mam zrobić z tym, że dla ciebie to jest dziwne?
    > Jeśli chcesz możesz przelecieć szybko przez Listy Marka na stronie

    Masz na myśli te?

    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/2011/07/list-
    do-s_06.html
    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/2011/07/o-wpy
    wach.html
    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/2011/07/list-
    do-instytucji.html

    > jaką znalazłeś. Znajdziesz kilka przykładów, a jeśli mnie zapytasz
    > albo wypowiesz się w jakimkolwiek tonie, to ja się zwyczajnie odniosę..

    Moje pytanie jest banalnie proste i mam nadzieję, że się do niego
    odniesiesz. Gdzie mogę znaleźć Twoje prace dorównujące technicznie
    choćby w połowie robionym przez Joannę? Nie pytam o przekaz
    merytoryczny, bo jego odbiór to kwestia bardzo indywidualna. Jak dotąd
    zobaczyłem jedynie kilka szkolnych błędów i kilkadziesiąt stron bełkotu
    mającego je zamaskować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-03-26 15:24:37
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Zależy jaki - ten był zbędny.

    Zbędne jest to co napisałeś teraz.
    Prosty mechanizm. Albo coś wiesz albo gadasz żeby gadać. Tylko to
    chciałem od ciebie uzyskać. Nie możesz, proszę cię bardzo ale nie mów
    mi, że ja mówię coś jeśli ty "coś tam coś tam".

    marek

  • 23. Data: 2012-03-26 15:36:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Albo coś wiesz albo gadasz żeby gadać.

    Staram się wyrażać jasno.
    Czasem mi nie wychodzi jak widać.
    Ale! Jest nadzieja, że ktoś mnie jednak zrozumiał ;-)

  • 24. Data: 2012-03-26 15:37:05
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    do-instytucji.html

    > Moje pytanie jest banalnie proste i mam nadzieję, że się do niego

    A cóż w tym takiego strasznego? Oczywiście, że się odniosę.

    > Gdzie mogę znaleźć Twoje prace dorównujące technicznie
    > choćby w połowie robionym przez Joannę?

    Nie znajdziesz ich, bo nie pokazuję prac technicznych.

    > Nie pytam o przekaz
    > merytoryczny, bo jego odbiór to kwestia bardzo indywidualna. Jak dotąd
    > zobaczyłem jedynie kilka szkolnych błędów i kilkadziesiąt stron bełkotu
    > mającego je zamaskować.

    Nie widzisz pewnej rzeczy. Praca, o której ja "bełkoczę" to błędy.
    Jest tak dlatego, ponieważ człowiek równa się błąd ludzki. Jeśli
    uciekasz od tego, to maskujesz swoją najpiękniejszą stronę. A po co?
    Bo to jest łatwe.
    Ty poszukujesz ładnych obrazków, a nie piękna i brzydoty w portrecie.

    marek

  • 25. Data: 2012-03-26 15:40:01
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Staram się wyrażać jasno.
    > Czasem mi nie wychodzi jak widać.
    > Ale! Jest nadzieja, że ktoś mnie jednak zrozumiał ;-)

    Ja też cię zrozumiałem. Ale jestem sadystą;)

    marek

  • 26. Data: 2012-03-26 15:42:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 14:37, marek augustynski wrote:

> [...]
    do-instytucji.html

    > A cóż w tym takiego strasznego? Oczywiście, że się odniosę.

    Pytasz o kompletny brak jakichkolwiek uczuć w modelach, sztuczne pozy,
    wyuczone uśmiechy i wrażenie bylejakości bijące z każdego zdjęcia?

    > Nie znajdziesz ich, bo nie pokazuję prac technicznych.

    W zasadzie nic nie pokazujesz, trzeba te gnioty wykopywać z forum ślubnego.

> [...]
    > Bo to jest łatwe.
    > Ty poszukujesz ładnych obrazków, a nie piękna i brzydoty w portrecie.

    Ja nie szukam ładnych obrazków, ja szukam jakiegoś przekazu, a nie
    przypadkowych i nieprzemyślanych portretów manekina od kogoś, kto uważa
    siebie za autorytet i nauczyciela.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2012-03-26 15:43:22
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Powiedz zatem co widzisz.

    Nie da się słowem wyrazić tego, co się widzi - podobnie jak nikt nie próbuje
    zatańczyć smaku lub powąchać piosenki.

  • 28. Data: 2012-03-26 15:52:25
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Widziałem fotki tej dziewczyny 5 lat temu. Marnuje swój talent. Joanna
    > niestety ma "ADHD" i zamiast pomyśleć, sprzedaje się w najprostszy
    > sposób. Jest to zresztą dosyć popularne wśród kobiet. Dochodzą do
    > sukcesu swoją żywiołowością, niecierpliwością. Nikt nie jest w stanie
    > ich zatrzymać, bo działają jak nakręcone, trzepią się jakby im życie
    > miało uciec.
    > Aśka stoisz w miejscu. Robisz martwe zdjęcia.

    Polecam maksymę Witolda Gombrowicza: "Im mądrzej, tym głupiej".

  • 29. Data: 2012-03-26 16:01:55
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Pytasz o kompletny brak jakichkolwiek uczuć w modelach, sztuczne pozy,
    > wyuczone uśmiechy i wrażenie bylejakości bijące z każdego zdjęcia?

    Pytam cię co takiego strasznego widzisz w odniesieniu się przeze mnie
    do twojej wypowiedzi jeśli kierujesz się nadzieją. Mniejsza z tym.

    O pozach dalej.

    > W zasadzie nic nie pokazujesz, trzeba te gnioty wykopywać z forum ślubnego.

    Czyli od "technicznych" przechodzimy do "nic".

    > Ja nie szukam ładnych obrazków, ja szukam jakiegoś przekazu, a nie
    > przypadkowych i nieprzemyślanych portretów manekina od kogoś, kto uważa
    > siebie za autorytet i nauczyciela.

    I znalazłeś przekaz u Aśki, więc postanowiłeś pogadać o moich
    zdjęciach. Dzięki.
    Rozumiem, że odbierasz je jako sztuczne, bez uczuć, manekiny.
    Przyjmuję krytykę. Ona mi mówi, że odbieramy rzeczywistość zupełnie
    inaczej. To co dla mnie jest sztuczne dla ciebie jest naturalne.
    (quent, czytasz?)

    marek

  • 30. Data: 2012-03-26 16:03:00
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 26 Mar, 15:52, Czornyj <m...@c...pl> wrote:

    > Polecam maksymę Witolda Gombrowicza: "Im mądrzej, tym głupiej".

    A ja polecam moją. "Im głupiej, tym mądrzej"

    marek