  • Data: 2017-07-09 11:01:17
    Temat: Re: Głośność mierników uniwersalnych - na wesoło :-)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/9/2017 2:30 AM, SnCu wrote:
    > Być może głośność jest dobierana tak, żeby elektryk
    > wykonujący pomiary w pomieszczeniu z pracującą przetwornicą wirującą był
    > w stanie usłyszeć buzzer.

    Problem w tym że 99.9% zastosowań multimetru takiego jak UT71 nie ma
    absolutnie żadnego związku z elektryka. Co prawda sam widzialem jak
    jakiś Kaziu w berecie z antenka skakał po budowie z Sanwa 5000, ale to
    przypadek tego promila. Pozostałe przypadki to cisza i spokój. Sam
    zmniejszyłem głośność w moim Uni-t bo nie dawałem rady.

    Co tu silić sie na wyjasnienie, chińczycy nie mają kontroli jakości
    innej niż "działa-nie działa" o ile w ogóle mają.