  • Data: 2017-07-10 18:49:03
    Temat: Re: Głośność mierników uniwersalnych - na wesoło :-)
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam
    > zmniejszyłem głośność w moim Uni-t bo nie dawałem rady.

    Wow, to jest nas dwóch! Zawsze raźniej ;-)
    Kiedyś było w zwyczaju dawania w setupie urządzenia z buzzerem typu
    stare telefony, budziki etc "głośność: off, 1, 2, 3". Zapewne w imię
    upraszczania życia oraz ogólnego spadku IQ społeczeństwa ograniczono się
    do on/off :-)

    > Co tu silić sie na wyjasnienie, chińczycy nie mają kontroli jakości
    > innej niż "działa-nie działa" o ile w ogóle mają.

    Oni nawet poszli dalej z tym schematem. Zdarzyło mi się na eBay kupić
    całkiem drogi przedmiot od Chińczyka parę razy. No i w dwóch przypadkach
    było "nie działa" lub "zepsuło się". Reklamacja polegała na zrobieniu
    zdjęcia, wysłaniu go wraz z opisem i dostaniu kasy lub rekompensaty
    jeśli sam naprawiłem. Zero odsyłania itp. Może warto aby teraz wszystko
    się zepsuło, co do tej pory kupiłem? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek