    From: MMS <n...@S...interia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Głośne uzbrajanie alarmu.
    Date: Tue, 17 May 2011 16:21:52 +0300

    W dniu 2011-05-17 14:37, MZ pisze:

    > co im zrobisz? Koniecznie napisz jak Ci poszło wzywanie Policji czy kogo
    > tam ściągniesz do tych przeszkadzaczy. Serio, jestem ciekaw czy oni też
    > tak będą interpretować ten zapis.

    Gość chciał się tylko dowiedzieć jak to jest prawnie, a nie nasyłać
    kogoś na kogoś. Kij wie czy jeśli nawet, to czy są przepisy wykonawcze.
    Mamy wiele przepisów, nakazów i zakazów z UE, które są u nas całkowicie
    martwe, bo olewane przez ustawodawców lub przez obywateli. No chyba, że
    chodzi o finanse na których rząd może zarobić.

    > Artykuł w kolorowej prasie (Autotydzień) w którym przedstawione są
    > poglądy jednego producenta alarmów to jeszcze nie jest wykładnia prawa,
    > tylko opinia.

    Ty gdzieś wcześniej tez podawałeś jako dowód jakiegoś twojego
    instalatora. Kali może ;)
    Powiem szczerze, że prędzej uwierzę w artykuł w prasie niż opinię
    jakiegoś instalatora :) Ale mniejsza z tym.

    > W aucie z 2008 roku wprawdzie standardowo mam ciche uzbrajanie, ale bez
    > ingerencji w centralkę (kombinacją klawiszy na pilocie) mogę wywołać

    Pewno dla tego masz default ciche uzbrajanie abyś w EU nie zachowywał
    się jak burak. Jeśli jednak chcesz manifestować swoje przywiązanie do
    ziemi, to proszę bardzo. Jak podejrzewam, to przepis jakiś jest ale
    sankcji żadnych (zaznaczam, że nic ci nie będę szukał :)). Tak jak w
    przypadku zmiany map w ECU. Oczywiście, że nie wolno tego robić, bo
    traci się homologacje pojazdu ale każdy (łącznie z kochaną władzą) mają
    to serdecznie w dupie. Oczywiście u nas w najświętszej, bo np. szwaby
    wymagają takich wpisów w dowodzie rej.

    Wracając do sedna sprawy, po co komuś ten beep ? Staje się bardziej
    dowartościowany ? Ma penisa dłuższego o 2 cm ? Niech sobie "człowieki"
    śpią smacznie. Wstaną będą mieli lepszy humor. Jak chciałem ciche
    uzbrojenie, to w ASO zmienili mi ustawienia alarmu przez CAN-a z "World"
    na "Europe". I jestem happy, bo nikomu nie przeszkadzam. Z resztą jestem
    zdania, że to takie same buractwo jak tłuczenie łyżeczką o brzegi
    szklanki po zamieszaniu kawy.

    W sumie łączę się w bólu, bo u mnie dzwony napie#####ją co niedzielę od
    6:30 :( Ale to NTG :D