    Subject: Re: Globalne ocieplenie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Peter <p...@o...pl>
    Date: Wed, 26 Jun 2019 19:08:31 +0200

    > Wyobraź sobie, że skuter będzie stał w tych samych korkach.
    > A to co ominę środkiem, to stracę gdy korki się skończą.

    nie rozumiem, przeciskam się między samochodami, startuję na światłach z
    1 miejsca, czasami są wąskie drogi gdzie korek samochodów z naprzeciwka
    blokuje samochody z drugiego kierunku, ja jadę sobie spokojnie bo skuter
    się zmieści, przykład kraków
    https://goo.gl/maps/1aRRC9pszYyqHdwu5

    tu korek w godzinach sięga właśnie 2 km i skuterem przejedziesz w 5 minut

    no i buspasy gdzie skuterem sobie jadę a ulica stoi równo zakorkowana po
    horyzont

    na trasie jadę stówką skuterem i też nie jestem zawalidrogą

    u mnie skuter sprawdził się w 200% na tyle że ciągle myślę o prawku A i
    kupnie jakiejś 350cc co by na dłuższe trasy się nadawał

    > Tak samo łatwo jak skuter.

    rower buchnie ci byle seba osiedlowy, skutera już nie, trzeba mieć
    dziuplę, samochód żeby buchnąć, przebijać numery, tylko drogie markowe
    pojazdy znikają na części