    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Globalne ocieplenie
    Date: Wed, 26 Jun 2019 18:49:59 +0200

    W dniu 26-06-2019 o 18:39, Peter pisze:

    > sorry ale jeśli chcesz tracić pół życia w korkach to twój wybór...

    Wyobraź sobie, że skuter będzie stał w tych samych korkach.
    A to co ominę środkiem, to stracę gdy korki się skończą.

    Sprawdzone empirycznie - rok temu pozbyłem się skutera, uznając go za
    całkowicie nieprzydatne urządzenie.

    > jeżdżę na skuterze od chwili wprowadzenia przepisów 125cc (2014?)

    Też jeździłem, dlatego wiem jak bardzo jest bez sensu.

    > i to jest najlepszy kompleksowy pojazd do miasta na sezon wiosna lato
    > jesień

    Nie jest - ciężko sobie wyobrazić gorszy.
    Na krótkie dystanse rower lepszy, na upalne lato, deszcz czy zimę
    samochód lepszy.

    > skuterem jadę rano 15minut a po południu 20minut (samochodem 40minut)

    No widzisz, a ja ja jadę każdym środkiem transportu po pół godziny.
    Owszem - czasem zdarza się jakaś hekatomba, gdzie miasto staje totalnie,
    ale dla jednego dnia w roku nie warto tracić zdrowia na przeciskanie się
    skuterem między stojącym samochodami, latać nie potrafi.
    To już wolę rowerem po ścieżkach rowerowych bez korków.

    > wyprawa po 15.00 w tygodniu samochodem do marketu oddalonego o 2km to 2h
    > stania w korkach, i uj z tego że mam klimę

    A ja mam market 5 km dalej, ale samochodem przejadę to w 10 minut max.

    > znajomy ma rower elektryczny i trasę do pracy 14km w jedną stronę,
    > faktycznie on chwiali ale jest to trasa bez zakupów i wizyt w mieście,
    > on ma dobry dojazd ścieżką rowerową

    No właśnie mam bardzo zbliżony przypadek.

    > tak jak pisałem w innym poście: rower elektryczny buchną ci szybciej niż
    > myślisz,

    Tak samo łatwo jak skuter.
    Tylko strata mniejsza - za jeden skuter kupiłem dwa rowery.

    > KRAKÓW: 2 MIASTO W POLSCE Z NAJWIĘKSZYMI KORKAMI, 26(CHYBA) NA ŚWIECIE
    > WG tomtom 2018

    Poznań jest na tym samym poziomie, o ile nie gorszym.
    A ja mam pecha, że pracuję w centrum, mieszkam na peryferiach, a po
    drodze muszę przejechać przez Wartę.