  • 1. Data: 2010-08-07 11:04:38
    Temat: Głębokie kałuże - Wielki problem
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    Słuchajcie,

    Powiem szczerze miałem ostatnio taki nieznośny przypadek, że wjechałem przy
    60 KM/h w kałużę i... silnik stracił moc, ewidentnie się dławił i wydawał z
    siebie dieslowskie dźwięki. Sprawa była prawdopodobnie prosta, zalał się być
    może apart zapłonowy i zapodawał iskrę na 3 cylindry. Po jakiejść godzinie
    auto odżyło bez żadnej ingerencji.

    Dodatkowo jeżdżę do pracy zawsze zalaną podczas deszczu Płochocińską, gdzie
    raz, że kierowcy jadący z naprzeciwka ciągle zachlapują przednią szybą a
    dwa, to fakt, że na drodze jest całe mnóstwo niebezpiecznych kałuż,
    których... przy dużym ruchu nie sposób ominąć. Dodam, że w zeszłym roku
    zginął tu kierowca, który rozpędzony wpadł na taflę wody i rozbił auto na
    przystanku lub latarni... Pytanie: co robić w takiej sytuacji?

    Pytanie nr 2. Wczorajsza wichura i oberwanie chmury zalało Warszawę,
    pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić i jak
    przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do tego podejść z jakąś
    techniką czy jak?

  • 2. Data: 2010-08-07 11:11:39
    Temat: Re: Głębokie kałuże - Wielki problem
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:i3j7jq$sj0$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić i jak
    > przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do tego podejść z

    Wielkie prawdopodobienstwo ze benzyne i tak zaleje. Ja wczoraj podczas
    tej burzy wracalem akurat i ursynow byl jak zwykle zalany. Przejechalem ale
    raczej dlatego ze znam na pamiec otoczenie drogi i wiem na jakiej wysokosci
    mam zasys do filtra. A w dieslu nie zaleje raczej elektryki.

    Jak juz koniecznie to lepiej przejechac takie rozlewisko wolno.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-08-07 12:31:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 11:04:38 +0200, syntax error napisał(a):

    > zginął tu kierowca, który rozpędzony wpadł na taflę wody i rozbił auto na
    > przystanku lub latarni... Pytanie: co robić w takiej sytuacji?

    Jechać wolniej.

> [...]
    > przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do tego podejść z jakąś

    Tak - objazdem.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2010-08-07 12:32:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 11:11:39 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Jak juz koniecznie to lepiej przejechac takie rozlewisko wolno.

    Raczej - nie za szybko i nie za wolno.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2010-08-07 12:48:09
    Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i3j7jq$sj0$...@n...news.atman.pl...

> [...]
    > pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić i
    > jak przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do tego

    Większe Land Rovery i zdaje się, że też chyba Porsche Cayenne mają
    zanurzenie do 50 cm ;-)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-08-07 13:16:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Raczej - nie za szybko i nie za wolno.

    W TV pokazywali, że jak się wjedzie w głęboką kałużę i wytworzy się
    przed nami fala, to trzeba się poruszać z prędkością tej fali, aby się
    do nas nie "cofnęła"

  • 7. Data: 2010-08-07 13:24:20
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:i3j7jq$sj0$1@node2.news.atman.pl...

    > Pytanie: co robić w takiej sytuacji?

    Przeprowadź się do miasta.

    --
    andreas

  • 8. Data: 2010-08-07 13:39:48
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Przeprowadź się do miasta.

    Mieszkam przy Al. Jana Pawła II (skrzyżowanie Rondo ONZ) w Warszawie. I co
    teraz?

  • 9. Data: 2010-08-07 13:51:50
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 7 Aug 2010 13:39:48 +0200, syntax error napisał(a):

    > Mieszkam przy Al. Jana Pawła II (skrzyżowanie Rondo ONZ) w Warszawie. I co
    > teraz?

    Mówisz o tym zadupiu, które półgodzinna burza sparaliżowała na wiele
    godzin? O 23:00 Trasa Toruńska stała bez widoków na poprawę, a policja i
    straż miejska gdzieś pouciekały, bo wjazd od strony Wisłostrady zablokowali
    kierowcy ciężarówek - dla służb było to zadanie ponad siły.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 10. Data: 2010-08-07 16:03:17
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:i3jgmo$tee$1@node2.news.atman.pl...

    > Mieszkam przy Al. Jana Pawła II (skrzyżowanie Rondo ONZ) w Warszawie. I co
    > teraz?

    Już pisałem.

    --
    andreas