  • 11. Data: 2010-08-07 16:34:31
    Temat: Re: Głębokie kałuże - Wielki prob lem
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in
    news:4c5d4106$1@news.home.net.pl:

    > W TV pokazywali, że jak się wjedzie w głęboką kałużę i wytworzy
    > się przed nami fala, to trzeba się poruszać z prędkością tej fali,
    > aby się do nas nie "cofnęła"

    kumpel najwyrazniej nie ogladal, rozpedzil XM-a na maksa i wpakowal
    sie pod zalany wiaduknt, wode wjazdem wypchnal i jak wracala zalala go
    do cyckow:) zostal na srodku pod mostem, w XM-ie wody do szyby:) do
    tego mial HDD w wewnetrzenj kieszenie kurtki ktorego tez zalal:) HDD
    wart byl pewnie wiecej od XM-a;)

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 12. Data: 2010-08-07 18:49:55
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-07 11:04:38 +0200, "syntax error"
    <w...@n...one.has.gone.before.com> said:

    > Słuchajcie,
    >
    > Powiem szczerze miałem ostatnio taki nieznośny przypadek, że wjechałem
    > przy 60 KM/h

    Sześćdziesiąt koni mechanicznych na godzinę?
    Jak?
    ;>

    > w zeszłym roku zginął tu kierowca, który rozpędzony wpadł na taflę wody
    > i rozbił auto na przystanku lub latarni... Pytanie: co robić w takiej
    > sytuacji?

    Nie jeździć jak ten idiota.
    Nie jeździć tamtędy.
    Nie jeździć w deszczu.

    > Pytanie nr 2. Wczorajsza wichura i oberwanie chmury zalało Warszawę,
    > pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić

    Poczekać, objechać.

    > i jak przejechać przez głęboką na 30

    Ostrożnie jednostajnym ruchem.

    > -50 cm kałużę?

    Nie próbować.

    > Trzeba do tego podejść z jakąś techniką czy jak?

    Z rozumem.
    Jeśli _wiesz_na_100%_ co jest pod wodą i gdzie, oraz _potrafisz_ - jedź.
    Jeśli nie, nie.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-08-08 09:52:05
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:i3j7jq$sj0$1@node2.news.atman.pl...
    > Słuchajcie,
    > Powiem szczerze miałem ostatnio taki nieznośny przypadek, że wjechałem
    > przy 60 KM/h w kałużę i...

    Gdyby samochody osobowe mogły pływać nie wymyślono by amfibii, terenówek,
    itp. wszędołazów.

    pozdr
    lublex

  • 14. Data: 2010-08-08 10:03:29
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 07.08.2010 11:04, syntax error pisze:
    > Słuchajcie,

    [...]

    Bierz przykład z profesjonalistów ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=TDEcnpY0SxU

    (wczorajszy fragment z Rajdu Rzeszowskiego)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 15. Data: 2010-08-08 13:04:46
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "marjan" <m...@n...spam.student.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Bierz przykład z profesjonalistów ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=TDEcnpY0SxU
    >
    > (wczorajszy fragment z Rajdu Rzeszowskiego)

    Ta cala Lubienka miala z 10cm, a nie 50.

  • 16. Data: 2010-08-08 18:34:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin syntax error

    > Pytanie: co robić w takiej
    > sytuacji?

    Założyć płetwy, przepłynąć na drugą stronę, a potem przeciągnąć auto za
    linę.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-08-08 18:41:06
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Jechać wolniej.

    > Tak - objazdem.

    Objazdem - czasem trzeba WIEDZIEĆ, jak objeżdżać :)
    Jechałem Tishnera->Turowicza (oczywiście w Krakowie) i widzę korek "po
    horyzont" - drogowcy lub kanalarze się nie popisali i zrobiło się
    lokalne morze. Wszyscy jak jeden mąż przejeżdżali po chodniku.
    Zobaczyłem po krawężnikach, że nie jest strasznie głęboko więc spokojnie
    sobie przejechałem.
    Mina gościa w Volvo XC90 czołgającego się chodnikiem za Toyotą LC, gdy
    jezdnią go mijało normalne autko bezcenna :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 18. Data: 2010-08-09 22:02:22
    Od: "Rafał Konarski" <n...@l...spamu.pl>

> [...]
    wiadomości news:i3j7jq$sj0$1@node2.news.atman.pl...
    >. Co zrobić i jak przejechać przez głęboką na 30-50 cm kałużę? Trzeba do

    Najlepjej podnieść zawiszenie.

  • 19. Data: 2010-08-16 14:27:48
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Pytanie nr 2. Wczorajsza wichura i oberwanie chmury zalało Warszawę,
    > pojawiło się wiele tuneli,

    No patrz, wystarczy lekki deszczyk i pojawiaja sie tunele, a oni tej
    drugiej linii metra ciagle wybudowac nie moga ;)
    --
    Olleo

  • 20. Data: 2010-08-16 16:30:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-16 14:27, Olleo pisze:

    > No patrz, wystarczy lekki deszczyk i pojawiaja sie tunele, a oni tej
    > drugiej linii metra ciagle wybudowac nie moga ;)

    Ciii, dziś zaczęli. Wszystkie radia o tym trąbią.
    Warszawiakom gratulujemy nadchodzących korków. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl