-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ok81g7$5a0$1@dont-email.me> <oka3pq$j9q$1@mx1.internetia.pl>
<okd5q7$nev$1@dont-email.me> <okdujv$nsq$1@mx1.internetia.pl>
<oke3q4$nil$1@dont-email.me> <oke85k$g7k$1@mx1.internetia.pl>
<okeee4$87i$1@dont-email.me> <okf959$3jn$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <okf959$3jn$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
Date: Mon, 17 Jul 2017 10:02:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <596c6f42$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.100.156
X-Trace: 1500278594 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5156 83.30.100.156:60058
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610532
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:okf959$3jn$...@m...internetia.pl...
W dniu 2017-07-16 o 03:14, Pszemol pisze:
>>> No to się przy okazji dowiedz, jaki jest proces technologiczny
>>> przy
>>> produkcji tarcz hamulcowych. Materiał jest dostępny w necie ale
>>> jak
>>> widać, to dla ciebie nadal tajemnica :)
>
>> Owszem, i nie mam zamiaru drążyć.
>> Na tokarza do fabryki się nie wybieram...
>To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej
>tarczy. Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie to
>dlaczego?
Kolekcje Tabela ogladales ?
Bajki z ta gruboscia :-)
>Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej,
>nowej tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z
>wżerami oraz podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj
>wartość w mm i porównaj z tym co zaleca producent. To prosta
>operacja.
>Zamiast pierdolenia przez kilka dni na grupie, bierzesz suwmiarkę,
>katalog i odpowiedź masz w 5 minut. Napieraj.
Producentowi zalezy, zebys kupil nowe tarcze :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.17 10:10 J.F.
- 17.07.17 10:43 robot
- 17.07.17 11:03 robot
- 17.07.17 11:25 robot
- 17.07.17 13:37 s...@g...com
- 17.07.17 14:06 Pszemol
- 17.07.17 14:06 Pszemol
- 17.07.17 15:21 robot
- 17.07.17 16:16 J.F.
- 18.07.17 00:46 LordBluzg(R)
- 18.07.17 00:57 LordBluzg(R)
- 18.07.17 03:10 Pszemol
- 18.07.17 03:10 Pszemol
- 18.07.17 09:19 robot
- 18.07.17 11:27 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka