  • Data: 2011-05-18 00:57:59
    Temat: Re: Gładko sunąć po nierównościach
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co powiecie? Kiedyś ABS był systemem stosowanym w autach luksusowych. Może
    > gdyby taki system istniał, także za jakiś czas pojawiłby się w autach klasy
    > średniej? A może coś takiego już się wprowadza w seryjnie produkowanych
    > autach?

    Musicie to zobaczyć!!:

    http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU

    wszystkie jaja jakie tu były omawiane BOSE zrobił to na serio i działa

    -tłumi tak że żaden phaeton,a8,safrane,c6,xm,thesis,sclass tego nie zrobi !
    -elektronicznie sterowane bardzo szybkie zawieszenie
    -skacze bardziej niż vw phaeton (serio 2 tonowe auto skacze)
    -trzyma się drogi że HEJ

    s class 1998+ z ABC mógł się tak odchylać na zakrętach (w przeciwną stronę)
    było to gdzieś w opcjach kompa ? lub xantia 2 ? czy "wyklikać" się to dało?

    ja chce tego 20letniego LS400 z tym zawieszeniem !!!! ;)

    pozdrawiam.