  • Data: 2023-02-19 18:51:39
    Temat: Re: Gilotyna do PCB
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.02.2023 18:01, Arnold Ziffel wrote:
    > Hej,
    >
    > Czy coś takiego, lub podobnego, nada się do wycinania laminatu PCB? Macie
    > doświadczenia?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/ag64-gilotyna-trymer-papie
    ru-obcinarka-a4-nozowa-8154541731

    > https://allegro.pl/oferta/gilotyna-do-ciecia-papieru
    -obcinarka-trymer-a4-a5-9230164128

    > https://allegro.pl/listing?string=gilotyna%20do%20pa
    pieru&order=d

    Ja ciąłem czymś podobnym do tej:
    https://allegro.pl/oferta/nozyce-do-ciecia-blachy-gi
    lotyna-200m-metalu-13255607034
    Da się pociąć, ale szału nie ma - zawsze poprawiałem na szlifierce albo
    papierem ściernym.
    Gilotyną do papieru nie przyszło by mi do głowy.
    Teraz mam frezarkę CNC, więc nawet najprostszej płytce robię zaokrąglone
    rogi albo fikuśne kształty... bo mogę.

    --
    Mirek.