  • 11. Data: 2013-03-26 20:39:21
    Temat: Re: Gigabyte i komputronik :)
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "gadacz" napisał:

    > a uważasz, że skoro płyta nie chce współpracować z kartą zew.
    > to jest powód do reklamacji?

    Przecież tu nie chodzi o zasadność reklamacji, ale o jakość obsługi.

    > A co do komputronika...
    > tyle opinii ilu klientów.

    Ilu świadomych klientów tyle negatywnych opinii. To banda naciągaczy.

    > Ja póki co nie spotkałem się
    > z jakimikolwiek przykrościami z ich strony.

    Napędzasz im kolejnych naiwnych?

    > Za wyjątkiem dość wysokich cen.

    Bandyckich cen. Ja za monitor który gdzie indziej kosztował 400,- zł
    zapłaciłem 850,- zł. I na dodatek nie uznali reklamacji. Matryca jest
    nierównomiernie oświetlona. Omijać to szambo z daleka.

    Pzdr

  • 12. Data: 2013-03-26 20:41:32
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > To kiedyś miałem zestaw zasilacz - hdd, które ze sobą nie współpracowały.

    A konkretnie? Jakoś nie widzę sensu.

    Pzdr

  • 13. Data: 2013-03-26 20:42:40
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > A tak z ciekawości to dlaczego tak sadzisz?

    Choćby po tym, że nie umiesz cytować.

    Pzdr

  • 14. Data: 2013-03-26 23:20:02
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-26 20:39, Kamil pisze:

    > Bandyckich cen. Ja za monitor który gdzie indziej kosztował 400,- zł
    > zapłaciłem 850,- zł.

    Niezłe jaja... Czym Ci grozili, że przepłaciłeś 450 zł ???

    BTW: Z mojego doświadczenia wynika, że Komputronik ma niewiele wyższe
    ceny niż cała reszta (a niekiedy nawet niższe) - w ubiegłym tygodniu
    kupiłem samsunga 740 za 669 zł.

  • 15. Data: 2013-03-27 00:01:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <marfi> napisał:

    > Z mojego doświadczenia wynika, że Komputronik ma niewiele wyższe ceny
    > niż cała reszta (a niekiedy nawet niższe)

    Zaraz się dowiesz, że jesteś naganiaczem tej - tak znienawidzonej przez
    tutejszych handlarzy z (za przeproszeniem) Allegro - firmy. Przynajmniej
    tak tutaj niedawno twierdzili, gdy udowodniałem im z ceneo w ręku powyższą
    tezę.

    JoteR

  • 16. Data: 2013-03-27 00:07:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > tutejszych handlarzy z (za przeproszeniem) Allegro - firmy. Przynajmniej
    > tak tutaj niedawno twierdzili, gdy udowodniałem im z ceneo w ręku

    To bylo wtedy, gdy ceny w sklepie komputronik pokazywaly sie inne
    (nizsze) gdy sie wchodzilo przez ceneo, a inne (wyzsze) gdy nie przez
    ceneo? :)

    i czy to bylo wtedy, gdy jak byla nizsza cena to nie mozna bylo odebrac
    osobiscie a jedyna opcja byla dostawa kurierem? ;)

    Pamietam wtedy nerwowosc w salonie, bo wszedlem przez ceneo,
    wydrukowalem cene o 100 zł nizsza, sprawdzilem, czy jest produkt w
    salonie kolo mnie od reki - byl, poszedlem i... "panie, tak macie na
    stronie... nie? prosze... ceneo, klikam, o prosze, moja cena"

    ;)

    Zaoszczedzic 33% na spacerze do salonu - bezcenne ;)

  • 17. Data: 2013-03-27 00:34:20
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > zapłaciłem 850,- zł. I na dodatek nie uznali reklamacji. Matryca jest
    > nierównomiernie oświetlona. Omijać to szambo z daleka.
    Nie rozumiem. Zmusili Cię?

  • 18. Data: 2013-03-27 00:36:47
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-26 20:41, Kamil pisze:

    > A konkretnie? Jakoś nie widzę sensu.

    Jak przeczytasz większość wątku to zobaczysz.

  • 19. Data: 2013-03-27 08:20:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zaoszczedzic 33% na spacerze do salonu - bezcenne ;)

    Ostatnio pierwszy raz w zyciu zrobilem podobny numer.

    Czesto ceny widoczne na polkach nie zgadzaja sie
    z cena przy kasie - ta ostatnia czesto bywa "wieksza".

    Niedawno w Tesco kupilem pare butelek Zubrowki 1 litr za 20zl.
    Wiedzialem, ze ktos robiac "promocje" pierdolnal sie, i to grubo,
    ale:
    - mialem czas i aparat fotograficzny
    - mialem wkurwa, ze ktos znowu cwaniakuje / popelnia blad,
    za ktory placa bogu-ducha-winni ludzie przy kasie

    Przy kasie zaplacilem naleznosc (cena prawie 2x wyzsza)
    i zaraz odwiedzilem punkt obslugi klienta.
    Babka, ze to niemozliwe i ze ktos idzie sprawdzic cene.
    Czekam.
    Po chwili mowi, ze nie ma takiej ceny.
    No to ja pokazuje jej zdjecie, nawet kilka zdjec.
    Zmiekla, oddala kase i jeszcze baknela, ze jest zakaz robienia zdjec :).

    Cikawe kto odpowiada, tzn. komu potraca z pensji roznice w cenie?
    Bo komus wypadaloby.

  • 20. Data: 2013-03-27 08:21:48
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ilu świadomych klientów tyle negatywnych opinii. To banda naciągaczy.

    Czasami od nich kupuje i jest taniej niz "gdzies indziej",
    czasami tak tanio, ze taniej nie ma.
    Ale jak pisalem - czasami :).