  • 21. Data: 2013-03-27 10:37:18
    Temat: Re: Gigabyte i komputronik :)
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik <marfi> napisał:

    > Niezłe jaja... Czym Ci grozili, że przepłaciłeś 450 zł ???

    Nie miałem świadomości. To było kilka lat temu. Wszedłem do sklepu i
    kupiłem. Po stwierdzeniu wady rzuciłem tematna grupę i otrzymałem min.
    odpowiedzi:

    "Czego wymagasz od monitora za 400 zł?"

    Wszedlem do internetu, sprawdziłem i wkurzyłem.

    > BTW: Z mojego doświadczenia wynika, że Komputronik ma niewiele wyższe
    > ceny niż cała reszta (a niekiedy nawet niższe) - w ubiegłym tygodniu
    > kupiłem samsunga 740 za 669 zł.

    Opisałem fakt. Zresztą mam ich więcej. Zasilacz z najniższej półki, który u
    nich kosztuje 150,- zł na Allegro można kupić za 20/40,- zł. Ta banda
    oszustów stosuje specjalną technikę. Sprzęt o podobnym symbolu i zbliżonej
    cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do występująch na
    targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

    Pzdr

  • 22. Data: 2013-03-27 11:57:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Q napisał:
> [...]

    Nie. To po prostu duza siec sprzedazy. Do tego reklamujaca sie i czesto
    przychodza tam kupowac ludzie, ktoryz nie znaja sie nic a nic.

    a wstod miliona klientow to 1% niezadowolonych to ilosciowo bardzo duzo

    jak jest mnieszja siec, ktora ma przykladowo 10 000 klientow,to 1% dalej
    1% ale ilosciowo niezadowolonych mniej duzo mniej.

    dlatego moze siw wydaac, ze komputronik be, bo ilosciowo duzo
    negatywnych opinii mozna uslyszec. ale tak na prawde niczym nie rozni
    sie od innych sieci, bo procentowo nie spodziewalbym sie, zeby odstawal
    w kwestii marudnych i niezadowolonch

  • 23. Data: 2013-03-27 12:34:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil nabazgrał(a):

    > Opisałem fakt. Zresztą mam ich więcej. Zasilacz z najniższej półki,
    > który u nich kosztuje 150,- zł na Allegro można kupić za 20/40,- zł. Ta
    > banda oszustów stosuje specjalną technikę.

    A możesz z ciekawości podać fakty ?? raz tylko u nich kupowałem procka i
    cena była konkurencyjna.

  • 24. Data: 2013-03-27 12:48:15
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-27 10:37, Kamil pisze:

> [...]
    > cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do występująch na
    > targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

    Podaj dowód (link), że nie bredzisz :)

    --
    marfi

  • 25. Data: 2013-03-27 21:52:54
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

> [...]

    > cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do występująch na
    > targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

    A konkretne modele możesz podać? Bo najtańszy nowy warty uwagi zasilacz
    (a Komputronik nie sprzedaje przecież używanych jak na Allegro) to ~100
    zł minimum, ale raczej więcej.

    --
    /MB

  • 26. Data: 2013-03-28 12:27:01
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik <marfi> napisał:

    > Podaj dowód (link), że nie bredzisz :)

    Może bredzę, a Ty żyj dalej w błogiej nieświadomości, albo świadomie
    wprowadzaj ludzi w błąd. Linków nie podam, bo już dawno omijam ich z daleka.
    Poczytaj inne posty. Na stronie cena 100,- zł, a wsklepie 140,- zł. Kupiłem
    w sklepie zasilacz. Jakiś Feel 350. Dałem 120,- zł. Po 3 miws spuchły
    elektrolity. Na grupie mnie wyśmiali. To badziew niegodny miana zasilacza.
    Na All chodziły po 20/30 zł. TO jest Komputronik. Kto chce niech wierzy.

    Pzdr

  • 27. Data: 2013-03-28 13:52:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil nabazgrał(a):

> [...]
    > miws spuchły elektrolity. Na grupie mnie wyśmiali. To badziew niegodny
    > miana zasilacza. Na All chodziły po 20/30 zł. TO jest Komputronik. Kto

    BREDZISZ dziecko .... czy Komputronik jest producentem tego sprzętu czy
    tylko sprzewdacą ?? bo jak sprzedawcą to nie miej do nich pretensji że ktopś
    wyprodukował jakąś wadliwą sztukę.

  • 28. Data: 2013-03-28 20:58:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kamil" napisał:

    > Kupiłem w sklepie zasilacz. Jakiś Feel 350. Dałem 120,- zł.

    Feel III?

    > Po 3 miws spuchły elektrolity. Na grupie mnie wyśmiali.
    > To badziew niegodny miana zasilacza. Na All chodziły po 20/30 zł.

    No te ze spuchniętymi kondensatorami ;->
    Albo Feel I. Badziew niewart 5 zł.

    > TO jest Komputronik.

    Nie, to jest (za przeproszeniem) Allegro

    > Kto chce niech wierzy.

    Kto chce, niech traktuje bełkot handlarzy na tym bazarze jako wyrocznię.

    JoteR

  • 29. Data: 2013-03-29 09:24:48
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > BREDZISZ dziecko ....

    Spierdalaj na drzewo trollu.

    PLONK

  • 30. Data: 2013-03-29 09:34:01
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Feel III?

    Na tabliczce jest małymi literami FE03XC. Nie wiem co to znaczy.

    > No te ze spuchniętymi kondensatorami ;->
    > Albo Feel I. Badziew niewart 5 zł.

    Wg Komputronika, któremy zawierzyłem wart jest 120,- zł. I to jest meritum.