  • 1. Data: 2013-03-25 10:58:45
    Temat: Długie uruchamianie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Athlon 3000 na płycie gigabyte na s939
    Leciwy komp nagle zaczał się dziwnie długo uruchamiać.

    Chodzi o sam początek testu POSt.

    Pokazuje sie procesor i komp staje.

    Próbowałem rezetować,, wyłączać - cały czas to samo.

    Ale zostawiony sam sobie po 10 minutach puszcza dalej i zaczyna normalne
    urucxhamianie.

    Co to może być?

    Aha, próbowałem przekładać kości pamięci, ueruchamiać tylko z jednym
    modułem, odłączać dyski - bez rezultatu.

  • 2. Data: 2013-03-25 11:43:17
    Temat: Re: Długie uruchamianie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2013 10:58, Budzik pisze:

    > Co to może być?
    >
    > Aha, próbowałem przekładać kości pamięci, ueruchamiać tylko z jednym
    > modułem, odłączać dyski - bez rezultatu.

    Któryś kondensator nie spuchł?

  • 3. Data: 2013-03-25 12:37:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Któryś kondensator nie spuchł?

    Zapomniałem napisać.
    Na oko wszystkie ładniutkie, równiutkie.

  • 4. Data: 2013-03-25 22:32:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Leciwy komp nagle zaczał się dziwnie długo uruchamiać.
    > Chodzi o sam początek testu POSt.
    > Pokazuje sie procesor i komp staje.

    odlacz wszystko z usb i sprawdz, mialem tak z jednym czytnikiem i raz z
    klawiatura, nie do konca dogadywaly sie z biosem i czasem trzeba bylo
    dosyc dlugo poczekac zanim komp przebrnal prze post

  • 5. Data: 2013-03-26 01:38:05
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > odlacz wszystko z usb i sprawdz, mialem tak z jednym czytnikiem i raz z
    > klawiatura, nie do konca dogadywaly sie z biosem i czasem trzeba bylo
    > dosyc dlugo poczekac zanim komp przebrnal prze post

    Dokladnie.
    Niektore moje pendrive'y tak "wieszaja" komputery,
    np. kilkuletnia AData 16GB.